EuroGsm estimeaza o crestere de 10% a afacerilor

Joi, 14 Iunie 2012, ora 11:16
1237 citiri
EuroGsm estimeaza o crestere de 10% a afacerilor

EuroGsm, cel mai mare retailer din piata operatorului de telefonie mobila Orange Romania, estimeaza pentru acest an o crestere a business-ului cu 10%, comparativ cu anul trecut, la 21,8 milioane euro, evolutie sustinuta in principal de intensificarea vanzarilor de smartphone-uri si accesorii, se arata intr-un comunicat al companiei.

"Apreciem si o crestere cu peste 10% a numarului de telefoane vandute, precum si un avans al vanzarilor pe segmentul de accesorii, asupra caruia intentionam sa ne canalizam eforturile de promovare in viitorul apropiat", a declarat directorul comercial al EuroGsm, Zoltan Halmai.

In momentul de fata, accesoriile inregistreaza cel mai mare numar de unitati vandute la nivelul produselor comercializate in reteaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, in timp ce tabletele detin o cota mai mica in volumul vanzarilor companiei.

"Numarul de tablete vandute va creste in acest an, insa ponderea in volumul vanzarilor se va mentine deocamdata la un nivel mai scazut, comparativ cu cel al telefoanelor. Intrarea masiva de smartphone-uri si tablete pe piata va determina reducerea preturilor acestora", a adaugat Halmai.

In legatura cu evolutia serviciilor telecom, reprezentantul companiei a apreciat pentru 2012 o crestere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, determinata in special de majorarea numarului de smartphone-uri si tablete disponibile pe piata locala.

EuroGsm vizeaza, pentru acest an, mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer (B2C), cu o cota de 34%, se arata intr-un comunicat al companiei.

Potrivit datelor comunicate de oficialii companiei, EuroGsm a inregistrat in primele trei luni din 2012 o cota de piata de aproximativ 7% din numarul de telefoane comercializate pe plan national, respectiv o crestere a indicatorului cu aproximativ 28%, comparativ cu decembrie 2011.

In cei 15 ani de existenta, retailerul EuroGsm din Cluj-Napoca si-a extins reteaua de magazine de telefoane, servicii si accesorii telecom, care numara in prezent 117 unitati in 79 de orase. Reteaua functioneaza in sistem de franciza in urma unui proces demarat in 2007, proiectul luand amploare doi ani mai tarziu.

#EuroGsm segment B2C, #EuroGsm cota piata, #retea magazine EuroGsm , #Telefoane mobile