Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

O noua provocare pentru retaileri? Clientii compara preturile pe smartphone

O noua provocare pentru retaileri? Clientii compara preturile pe smartphone


Multi cumparatori din Statele Unite ale Americii folosesc smartphone-ul in magazine. Unii retaileri, precum Target, incurajeaza acest comportament, oferindu-le cumparatorilor carduri cadou si alte recompense pentru a verifica si a scana marfa.

Alti retaileri, precum Best Buy, fac tot ceea ce pot pentru a preveni acest tip de comportament, indepartand chiar si codurile de bare standard de pe produse, astfel incat sa descurajeze cumparatorii sa compare preturile cu cele ale altor retaileri, potrivit Mashable.

Emphatica a efectuat recent un studiu in randul a 6.500 utilizatori de Internet din Statele Unite ale Americii, 52% dintre acestia detinand smartphone-uri, pentru a vedea cum folosesc acestia telefoanele mobile in magazine.

Astfel, 55% dintre utilizatorii de smarphone spun ca au folosit telefonul mobil pentru a compara preturile retailerilor. 34% dintre acestia au precizat ca au scanat codul QR, in timp ce 27% au mentionat ca citesc review-uri online de pe dispozitivele mobile inainte de a lua decizia de a cumpara.

73% dintre persoanele intervievate au spus ca Facebook le-a influentat alegerile pe care le-au facut intr-un magazin, 38% au tinut cont de review-urile Google, in timp ce 14% au luat in considerare parerile de pe Twitter.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1262 ori