SMS-urile, un instrument de marketing esential

Vineri, 13 Iulie 2012, ora 20:58
1129 citiri
SMS-urile, un instrument de marketing esential

Pe masura ce brandurile isi concentreaza eforturile pentru a tine pasul cu ultimele tendinte de pe Facebook, Twitter sau Pinterest, multe dintre acestea neglijeaza o tactica de marketing care si-a dovedit eficienta: prezentarea informatiei direct catre un public tinta prin intermediul SMS-urilor si MMS-urilor.

Transmisiunea prin cablu marcheaza o tendinta in curs de dezvoltare, prin care consumatorii distribuie informatii catre un public mai restrans, iar rezultatele acestei tactici sunt mult mai bune. Aceasta este o alternativa la distribuirea informatiei catre un public general. In timp ce un brand trimite un mesaj catre un numar mare de persoane, in momentul in care se analizeaza datele legate persoanele care citesc si sunt interesate de continut, numarul acestora scade foarte mult, potrivit Mashable.

De exemplu, 84% dintre povestile de pe Facebook nu sunt vizualizate, 71% dintre mesajele de pe Twitter sunt ignorate si 88% dintre email-uri raman nedeschise. In acelasi timp, 98% dintre mesajele text sunt deschise, ceea ce inseamna ca firmele care folosesc SMS-uri/MMS-uri ajung cu o certitudine mult mai mare la clienti.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#marketing SMS, #SMS instrument marketing, #reclama brand , #Telefoane mobile