Vanzarile MOL Romania au crescut cu 26,3%

Marti, 13 Februarie 2007, ora 11:05
914 citiri

Vanzarile de carburanti ale MOL Romania au crescut anul trecut cu 26,3% fata de 2005, compania sustinand ca este al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant, cu o cota de piata de 14,4%, potrivit unui comunicat al MOL.

Comunicatul mentioneaza ca vanzarile de carburanti in reteaua MOL s-au majorat, datorita atat extinderii retelei (achizitiei Shell Romania), cat si a cresterii cu 13% in ceea ce priveste volumul de vanzari pe statie.

"Am avut un an foarte bun, in care am crescut organic. Asteptam rezultatele finale pentru anul 2006, dar cele preliminare ne arata ca MOL Romania este o companie puternica, in crestere pe piata din Romania", a declarat directorul general executiv al MOL Romania, Zsolt Szalay, citat de comunicatul companiei.

Potrivit comunicatului, "anul trecut, profitul operational al intregului grup MOL a crescut cu 31%, in timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinti (1,574.3 milioane de dolari), in crestere cu 86,5 miliarde de forinti (410.9 milioane de dolari) fata de nivelul din anul anterior, pe fondul rezultatelor favorabile inregistrate de majoritatea operatiunilor grupului si a unui castig obtinut dintr-o tranzactie in sectorul gazelor naturale".

MOL Romania apreciaza ca, in 2007, va investi 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea retelei, prin construirea a opt noi benzinarii si re-branduirea si integrarea statiilor preluate in luna noiembrie a anului trecut de la Petrom.

MOL Romania opereaza, in prezent, o retea formata din 121 de benzinarii in toata tara. In 2007, MOL isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.

MOL Romania face parte din Grupul MOL, principala companie integrata de petrol si gaze din Europa Centrala si Rasariteana, valoarea sa fiind estimata la 12 miliarde de dolari. Impreuna cu Slovnaft a.s., partenerul sau din Slovacia, si INA, partenerul din Croatia, Grupul MOL detine peste 1.000 de benzinarii in unsprezece tari din regiune.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)