Napolact creeaza o noua identitate pentru produsele sale

Joi, 08 Februarie 2007, ora 09:02
1999 citiri

Cateva dintre produsele din portofoliul companiei Napolact, printre care iaurturile Zdravan, Numa' Bun si smantana Gospodar, vor aparea pe piata sub un nou nume in urma unui proces de rebranding, realizat de agentia Propaganda, potrivit unui comunicat de presa al agentiei.

In urma procesului de rebranding vor fi schimbate numele a sase produse din gama Napolact din cele treizeci pe care compania le comercializeaza in prezent. Astfel, iaurtul Extra se va numi Zdravan, iaurtul Clasic, Numa' Bun, iar smantana Napoca se va numi Gospodar. Si iaurtul Napoca isi va schimba numele in Usurel. O alta smantana care nu avea o denumire proprie se va numi Prima.

Si ambalajul produselor va fi modificat, iar promovarea lor se va face sub un alt concept de brand. "Noul slogan 'Ca odinioara' si pozitionarea la care am ajuns, axata pe traditie, sintetizeaza credo-ul dintotdeauna al acestei companii, ale carei origini sunt atestate documentar inca din 1905", a declarat directorul executiv al agentiei Propaganda, Adrian Tuluca.

Campania de promovare a schimbarilor de la Napolact se va desfasura pe TV, tranzit (mijloace de transport in comun), POSMs (materiale de informare la punctele de vanzare), machete de presa in media locala si va sustinuta de eveniment de BTL.

Spotul care va rula pe TV, "Marturia", a fost filmat la sfarsitul anului 2006 de casa de productie Trilogy, iar c oloana sonora este semnata de artistul Dumitru Farcas.

Brandul Napolact se afla in portofoliul companiei Friesland Romania, cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum din Romania care mai detine marcile internationale Oke, Dots, Completa si brandul local Napoca. Friesland a avut o cifra de afaceri in 2006 de 105 milioane de euro, cu 15% mai mult decat in 2005 si esimeaza ca va mentine aceasta crestere si in 2007, potrivit declaratiilor din decembrie a directorului general Friesland Foods Romania, Gerbrant de Boer.

Friesland Romania, care face parte din grupul olandez Friesland Foods, a intrat pe piata romaneasca in 2003 prin preluarea operatiunilor din Romania ale grupului olandez Nutricia Dairy & Drinks. Societatea Napolact are ca obiect de activitate colectarea, transportul, prelucrarea, depozitarea, conservarea si comercializarea laptelui, produselor lactate si a inghetatei si operatiuni de import-export in activitatea proprie. In prezent, Napolact exporta produse din lapte in tarile din Uniunea Europeana, dar si in Statele Unite, Australia si Liban.

Partea de creatie a campaniei a fost realizata de agentia Propaganda, partea de media de Starcom (Leo Burnett), iar Ogilvy PR (Ogilvy Group) s-a ocupat de PR.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Aparate de îngrijire personală utile pentru domni: iată ce să nu îți lipsească
Aparate de îngrijire personală utile pentru domni: iată ce să nu îți lipsească
Îngrijirea personală este un subiect ce ar trebui să privească orice persoană. De multe ori, este asociată doar cu doamnele și domnișoarele, însă și bărbații au la fel de mare nevoie...
3 provocări pentru cultivatorii de triticale și cum le faci față cu ajutorul tehnologiilor moderne, în noul sezon
3 provocări pentru cultivatorii de triticale și cum le faci față cu ajutorul tehnologiilor moderne, în noul sezon
Obținerea unei culturi sustenabile, cu randament ridicat, este un proces provocator din cauza diverșilor factori care pot influența triticalele: condițiile meteo și de sol, dezvoltarea...