Nestle, concurenta pentru Lindt: Ciocolata premium, prin comanda online

Luni, 13 Februarie 2012, ora 13:04
6073 citiri
Nestle, concurenta pentru Lindt: Ciocolata premium, prin comanda online

Nestle, compania care produce KitKat, Lion sau Chocapic, dulciuri adresate maselor, incearca sa obtina o parte consistenta din piata dulciurilor rafinate, estimata la opt miliarde de dolari pe an.

La 20 de ani dupa ce Nestle a inceput sa vanda capsulele Nespresso, care au contribuit la consolidarea pietei "luxury home coffee", compania incearca aceeasi abordare pe piata ciocolatei, scrie Bloomberg.

In cadrul campaniei de marketing, compania ofera locuitorilor din Elvetia si Liechtenstein ocazia de a comanda un pachet numit Maison Cailler, care include cinci sortimente diferite de ciocolata.

Dupa completarea unui sondaj online, pentru a determina "personalitatea ciocolatei preferate", clientii primesc o cutie si mai mare cu ciocolata de diferite arome si ingrediente, specifice gusturilor lor.

Produsele de lux pot avea succes chiar si in conditiile de criza economica, sustine Laurent Freixe, seful diviziei europene Nestle.

Vanzarile globale de ciocolata premium cresc mai repede decat piata per ansamblu si ar putea ajunge la o valoare de opt miliarde pe an, potrivit companiei de cercetare de piata Mintel.

"Ar putea suna contradictoriu, dar ceea ce se intampla in timpul crizei este o cautare a consumatorilor pentru valoare: si produse mai accesibile, dar si produse care depasesc asteptarile lor. Iar produsele de scara larga sunt prinse la mijloc", a declarat Freixe.

Incercarea face parte din strategia Nestle pentru segmentul premium, unde rivalul elvetian Lindt a excelat, cu vanzari duble fata de nivelul pietei, in 2011.

Maison Cailler indreapta Nestle pe segmentul online

Maison Cailler pare sa fie indreptat catre imbunatatirea know-how-ului in privinta vanzarilor pe internet, a declarat Jean-Philippe Bertschy, analist la Bank Vontobell in Zurich. "Comertul online este inca un teritoriu nou pentru Nestle", a declarat acesta.

Impactul financiar initial al produsului Maison Cailler va fi probabil limitat, vanzarile anuale crescand pana la 5-10 milioane de franci in primii tei ani, sustine analistul.

Nestle are succes si in Romania

In prima jumatate a anului, vanzarile companiei au crescut fata de aceeasi perioada a anului 2010, compania ajungand la o cota de 23.3% din piata romaneasca de dulciuri, potrivit datelor companiei de cercetare MEMRB.

Cristian Doxan, Business Executive Manager la Nestle Romania confirma in luna august ca perioada ianuarie-mai 2011 a adus o crestere a cotei de piata fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Potrivit oficialului Nestle, compania a indreptat o mare parte din investitii catre comunicare si distributie, iar unul dintre obiectivele pe anul 2011 a fost cresteresa numarului de puncte de vanzare, a disponibilitatii si a vizibilitatii produselor.

Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Apple se pregătește să lanseze o nouă generație de iPad Air, care, pentru prima dată, va include două dimensiuni diferite, urmând exemplul liniei iPad Pro. Potrivit ultimelor rapoarte,...
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
YouTube a implementat recent un nou codec destinat îmbunătățirii eficienței compresiei video, dar această schimbare a generat probleme pentru utilizatorii de dispozitive mai vechi, inclusiv...
#cicolata lux, #ciocolata premium, #duliuri rafinate, #Nestle concurenta Lindt , #Produse