Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Broadband-ul reduce oferta Orange Romania

Broadband-ul reduce oferta Orange Romania
Operatorul de telefonie mobila Orange va lansa pe piata locala produse si servicii care nu necesita conexiune broadband de mare viteza, rata de penetrare a broadband-ului de pe piata locala fiind printre cele mai scazute din Europa.

"Produsele precum IPTV si conferintele video cer viteze de download foarte mari. Din produsele de business vom lansa in Romania doar software-urile care nu necesita conexiune broadband de mare viteza", a declarat Vincent Lobry, director de marketing al diviziei de operatiuni al Orange. Rata de penetrare a broadband-ului este, in Romania, de doar 7%, comparativ cu o medie europeana de 18,2%.

Compania franceza Orange, unul din principalii jucatori pe piata telecomunicatiilor in Europa, va lansa, in Franta, la inceputul anului viitor, o serie de produse si servicii dedicate in special segmentului de business si care au fost prezentate in premiera saptamana trecuta, la Paris. Printre primele tari care vor avea acces la acestea se numara state precum Franta, Belgia si Spania. Pe piata romaneasca insa va fi disponibila doar o parte din noua oferta a Orange, iar servicii precum radio live, IPTV si video conferinte, care necesita viteza mare de broadband, nu vor fi prezente prea curand, potrivit reprezentantilor Orange. Rata de penetrare a broadband este in Romania de doar 10,8%, comparativ cu o medie europeana de 18,2%, in timp ce tari precum Franta, Marea Britanie si Danemarca raporteaza un nivel de 22,3%, 23,8% respectiv 37,2%, conform unor date furnizate de Comisia Europeana. Orange este prezent in Polonia, Franta si Spania cu servicii de telefonie mobila, internet si tv.

Ratele de crestere de peste 20% de pe piata de telecom din Romania ridica potentialul acesteia, insa, pana la atingerea unui anumit nivel a tuturor segmentelor care o compun, nu se poate vorbi despre lansarea de servicii complete de catre operatorii de telefonie mobila. Potrivit lui Vincent Lobry, director de marketing al diviziei de operatiuni al Orange, exista trei categorii de produse lansate de operator: telefoanele mobile, care pot fi lansate in toate tarile in care este prezent, produsele dedicate segmentului de afaceri si cele care se bazeaza pe internet broadband. "Produsele de afaceri trebuie lansate la nivel mondial.

Continuarea in <a href=http://www.standard.ro/articol_21580/broadband_ul_reduce_oferta_orange_romania.html>Standard</a>

<b>Bloombiz</b>

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>

Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 839 ori