Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, are peste 200 de milioane de utilizatori online, care-i folosesc aplicatiile si serviciile digitale, a declarat Thomas Penet, directorul zonei de digital al Orange, in cadrul ICEEfest.
La nivel global, a spus Thomas Penet, 20% din timpul nostru este petrecut pe retelele sociale.
Facebook este cea mai mare baza de date din lume, prima platforma foto si a doua platforma video. Nu ne permitem sa nu fim acolo, a spus oficialul Orange.
Orange a intrat in social media in decembrie 2008, iar in doi ani, spune directorul Orange, compania si-a deschis pagini de Facebook in toate sucursalele din Europa, ajungand la 473.000 de like-uri.
In aprilie 2011, Orange ajunsese la peste un milion de like-uri in Europa, iar in prezent are peste 13 milioane de like-uri la nivel global.
"Orange foloseste social media pentru consumul de media, pentru generarea de vanzari, pentru selectie si evaluare si pentru suport si asistenta tehnica", a spus Thomas Penet.
Brandul Orange ocupa locul 50 in topul celor mai importante marci mondiale, cu o valoare de 15,4 miliarde de dolari, potrivit clasamentului Millward Brown 2012.
In Romania, Orange are aproape 490.000 de like-uri. Operatorul este lider pe piata locala, cu 10,214 milioane de clienti si venituri de 291 milioane de euro la 31 martie 2013.
Orange Romania este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 230 milioane de clienti pe cinci continente.