''Scoala de Comunicare'' - program Orange pentru formarea viitorilor specialisti

Joi, 13 Aprilie 2006, ora 01:52
1345 citiri

Orange anunta lansarea celei de-a sasea editii a programului de training dedicat studentilor.In acest an, A"Scoala de ComunicareA" propune o noua provocare pentru tineri, iar cei mai buni din cei peste 800 de aplicanti vor participa la cursuri in perioada 11 aprilie A- 15 mai.

In cadrul acestui program de training studentii vor descoperi diferitele etape si modele de comunicare si isi vor perfectiona abilitatile practice. A"Scoala de comunicareA" isi propune sa vina in intampinarea dorintei tinerilor de a se dezvolta profesional si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei.

Cursul contine 10 module in care se vor studia: relationarea, definirea comunicarii, tipurile de comunicare, informarea, persuasiunea, barierele unei comunicari eficiente, opiniile si rolul lor, emotiile negative si pozitive, personalitatea si comunicarea, comunicarea organizationala.

Partenerul Orange in derularea programului A"Scoala de ComunicareA" este, ca si anul trecut, compania de consultanta de brand Brandient. Trainingul se deruleaza in limba romana si va fi sustinut de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient si invitatii sai.

Dana Radulescu, Job Center Manager Orange Romania a declarat: A"Pentru Orange investitia cea mai importanta este in oameni, intrucat in viziunea noastra doar aceasta abordare ne poate asigura o dezvoltare pe termen lung. Consideram ca avem un rol important in indrumarea si formarea profesionala a tinerilor si de aceea am dezvoltat de-a lungul timpului o serie de programe pentru studenti: Scoala de Vanzari, Scoala de Marketing, School of Customer Experience, Scoala de Comunicare, programe de stagii de practica in Orange precum si seminarii pe diverse teme de orientare in cariera. Dintre studentii participanti la aceste programe multi sunt azi angajati Orange, ceea ce dovedeste succesul acestor initiative.A"

Aneta Bogdan A- Managing Partner, Brandient a declarat: A"Programul Orange Scoala de Comunicare devine pe zi ce trece un brand property puternic al brandului Orange si ajuta acest brand sa devina tot mai atragator si mai aspirational si pe piata romaneasca."

Bloombiz.ro

Directnews - cel mai dinamic site de stiri si comentarii online. Intra, citeste si voteaza cele mai interesante articole. Tu esti editorul!