Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Bancile se bat pe banii deponentilor

Bancile se bat pe banii deponentilor

Criza economica a schimbat strategia de publicitate a bancilor. Daca pana anul trecut, cea mai mare parte a bugetului de marketing era destinata campaniilor de publicitate care vizau creditarea, anul acesta promovarea economisirii inghite cea mai mare parte a resurselor de publicitate. Specialistii in publicitate spun insa ca resursele investite de banci in atragerea depozitelor sunt mai mici fata de cele investite in campaniile de creditare.

Motivul este simplu. Bancile nu mai au la fel de multi bani ca in anii trecuti, prin urmare bugetul de marketing are si el de suferit.

Laszlo Diosi, CEO OTP Bank Romania, a spus ca 2009 este un an al economisirii, iar cele mai multe promotii vor fi legate de depozite si nu de creditare, asa cum s-a intamplat pana acum. Pe de alta parte, Anca Rarau, directorul de marketing si comunicare al Bancii Transilvania spune ca publicitatea privind creditarea nu va fi data cu totul la o parte. Anca Rarau mai spune ca "vedeta" campaniilor de promovare "vor fi produsele ce inglobeaza componente operationale".


Referitor la mijloacele alese de banci pentru campaniile de publicitate, din ce in ce mai multe dintre acestea prefera Internetul. "Mediul online este tot mai folosit in mixul nostru de marketing si comunicare, tocmai datorita vizibilitatii pe care o confera unui mesaj, interactivitatii, controlului targetarii, primirii unui feedback aproape instant. Nu in ultimul rand, putem considera creativitatea "ca fiind la ea acasa in mediul online si ii vom aloca aproximativ 10% din buget", precizeaza directorul de comunicare al Bancii Transilvania. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 783 ori
Citeste mai multe desprebanci creditare depozite promotii publicitate