Anul trecut vanzarile Porsche Romania au inregistrat scaderi de 8%, la aproximativ 54.000 de unitati, in comparatie cu anul 2007 cand grupul a vandut 58.790 de unitati. Declinul a fost determinat in mare parte de cererea in continua scadere pentru marca Skoda.
"Marca Skoda a fost lovita cel mai tare pentru ca se
adreseaza, in special, clientilor privati, persoane fizice care au
preferat sa astepte in conditiile crizei economice si a
incertitudinilor legate de taxa auto", a declarat Alin Tapalaga,
directorul general al Porsche Inter Auto.
Acesta a mai adaugat ca in urmatoarele luni piata auto are sanse de a
se revigora imediat ce creditarea catre populatie va fi reluata. "Nu cred ca potentialii clienti vor astepta foarte mult dupa reluarea creditarii, in ciuda crizei economice, pentru ca nevoia de mobilitate este inca mare", a completat Tapalaga.
Compania isi va continua planul de investitii pentru 2009 si nu va renunta la construirea showroom-ului dedicat marcilor Bentley, Audi si Lamborghini.