Laptopuri, tablete si produse de ingrijire personala, cele mai comandate marfuri online

Marti, 20 Decembrie 2011, ora 18:32
2069 citiri
Laptopuri, tablete si produse de ingrijire personala, cele mai comandate marfuri online

Produsele de ingrijire personala, laptopurile, tabletele si electrocasnicele se situeaza pe primele trei pozitii in topul intentiei de achizitie prin magazinele online in luna decembrie, releva un sondaj realizat de TradeAdsInteractive, platforma de publicitate pe Internet care opereaza Bursa de Reclama.

Astfel, la intrebarea "Ce doriti sa cumparati in perioada sarbatorilor", 39,8% dintre respondenti au indicat produsele de ingrijire personala, 29,4% au ales laptopurile si tabletele, 26,4% electrocasnicele, 26% jucariile si produsele destinate copiilor si 23,7% telefoanele.

Restul produselor au o pondere mai redusa in preferintele utilizatorilor pentru aceasta perioada a anului.

Pretul, notorietatea brandului si specificatiile tehnice minutioase sunt de asemenea foarte importante pentru clientii magazinelor online: aproape trei sferturi dintre respondenti (73,9%) spun ca se orienteaza dupa pret atunci cand decid sa faca achizitii via Internet, 49,4% considera brandul important, iar 32,5% sunt convinsi sa cumpere daca produsul este insotit de specificatii tehnice detaliate.

Totodata, aproape un sfert dintre respondenti sunt atrasi de discountul oferit.

Studiul a fost realizat de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive in perioada 25 noiembrie-5 decembrie 2011, la solicitarea unui magazin online din Romania.

Prelucrarea datelor a fost facuta pe baza raspunsurilor la un chestionar online cu 15 intrebari, afisat pe 32 de site-uri, din partea a 4.066 de respondenti.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Un alt obiectiv al Green Deal pare să fie lăsat uitării: Ponderea transportului rutier de mărfuri a crescut în zece ani
Comisia Europeană își propunea, prin Green Deal, ecologizarea transportului de marfă, prin urmare, atragerea a cât mai multe companii de transport de marfă pe calea ferată. Însă în...
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
#cumparaturi online, #preferinte cumparaturi online, #magazine online Romania , #Cosul de consum