Tarifele pentru cursele aeriene low-cost ar putea creste cu pana la 10%

Luni, 27 Februarie 2012, ora 09:05
1619 citiri
Tarifele pentru cursele aeriene low-cost ar putea creste cu pana la 10%

Biletele pentru cursele aeriene low-cost s-ar putea scumpi cu pana la 10% din luna martie, dupa mutarea companiilor de pe aeroportul Aurel Vlaicu pe aeroportul Henri Coanda.

Biletele pentru cursele aeriene low-cost s-ar putea scumpi cu pana la 10% din luna martie, dupa mutarea companiilor de pe aeroportul Aurel Vlaicu pe aeroportul Henri Coanda. Operatorii aerieni incearca sa compenseze costurile mai mari prin suplimentarea curselor.

Din luna martie, cei care vor sa zboare cu avioane low-cost se vor imbarca de pe Henri Coanda si nu de pe aeroportul Aurel Vlaicu, ca pana acum. Aeroportul Baneasa va fi modernizat si transformat intr-unul de business.

Companiile aeriene estimeaza o crestere a tarifelor cu trei-patru procente, dar care poate ajunge si pana la zece procente. De exemplu, un bilet de avion pe ruta Bucuresti-Barcelona s-ar putea scumpi de la 160 de euro, cat costa acum, la aproape 180 de euro, iar unul pe ruta Bucuresti-Viena ar putea creste de la 145 de euro la 160 de euro.

"Mutarea de pe aeroportul Baneasa pe aeroportul Otopeni genereaza o crestere cu 25% a costurilor de operare pentru companie. Nu dorim ca pasagerii nostri sa fie influentati de cresterea costurilor operationale cauzate de aceasta mutare, dar tarifele pe bilet vor creste in medie cu pana la patru la suta", a declarat Daniel Amzar, purtator de cuvant companie low-cost.

Operatorii aerieni cauta deja solutii pentru compensarea pierderilor. Vor aparea noi rute, iar numarul aeronavelor va fi suplimentat.

Companiile apreciaza ca piata low-cost, una foarte sensibila la fluctuatii de pret, s-ar putea reduce cu aproximativ o treime in urma acestei masuri.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
După eliminarea controalelor vamale aeriene și maritime cu Spațiul Schengen pentru România, la 31 martie 2024, a revenit în discuție subiectul pierderilor enorme suferite de transportatori,...
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Tehnologia de suplimentare a memoriei RAM, cunoscută sub numele de RAM Plus la telefoanele Samsung și RAM Boost pentru alte dispozitive cu sistem Android, este promovată ca o soluție...
#aeroport otopeni, #pret bilete avion low cost, #crestere pret bilete avion low cost , #Preturi Romania