Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum sa iti revigorezi vanzarile

Cum sa iti revigorezi vanzarile

In aceasta piata extrem de competitiva, este vital ca o campanie de marketing sa fie proaspata, noua si sa se adreseze publicului tinta. Cand profitul nu mai e cel scontat, tine cont de aceste 7 metode oferite de expertii de la Entrepreneur.com pentru a-ti relansa afacerea.

Optimizeaza relatia cu clientii

O campanie de marketing inteligenta se bazeaza in intregime pe intelegerea clientului.

Trebuie sa stii nu numai cine sunt ei si de ce anume au nevoie, ci si de ce cumpara, si mai ales de ce aleg sa cumpere de le tine.

Incearca sa comunici cat mai mult timp cu acestia prin intermediul retelelor sociale, forumuri sau bloguri.

Si mai ales, incearca sa obtii feedback direct de la clienti sau cumparatori.


Anunta promotii speciale

Utilizeaza stimulente speciale pentru a atrage clientii la promotiile pe termen scurt.

Aceasta scadere de pret va conta foarte mult pentru consumatorii care sunt in cautare de preturi bune si calitate superioara, promotiile de obicei atrag toate grupurile economice.

Cupoanele de reduceri sunt o alta metoda folosita in campaniile de marketing. Acestea au devenit din ce in ce mai vitale, cu precadere in mediul online.


Instruieste echipa de management

De-a lungul verii, procesul de urmarire a clientilor care au manifestat interes vis-a-vis de produsul sau serviciul oferit de tine a devenit un pic haotic.

Cu siguranta, orice persoana care primeste apeluri telefonice din partea echipei tale este intrebata de unde anume a aflat de existenta companiei.

In ziua de azi, increderea clientilor intr-o anumita companie ajuta la cresterea volumului de vanzari.


Concentreaza-te pe ideile proaspete

Nu te baza neaparat pe o echipa mica sau doar pe personalul de marketing pentru a gasi idei inovatoare. In aceasta toamna trebuie sa inovezi si sa trasezi responsabilitati fiecarui angajat.

Foloseste sesiunile de brainstorming sau acorda o recunoastere speciala persoanelor cu cele mai inteligente sugestii.

Daca afacerea pe care o conduci n-are foarte multi angajati, numeste un consiliu consultativ sau creeaza un grup online consultativ alcatuit din membrii publicului tau tinta pentru a da un impuls vanzarilor.

Reinnoieste activitatea de retinere a clientilor

Trimiti promotii prin e-mail la toata baza ta de clienti? In aceasta toamna utilizeaza e-mail-ul astfel incat sa atragi atentia clientilor cu privire la promotiile oferite.

In cel mai scurt timp vei descoperi care sunt stimulentele si mesajele ce functioneaza cel mai bine pentru a-ti pastra clientii actuali si a converti perspectivele, dar si care sa-ti aduca cel mai mare profit.


Imbunatateste oferta

In aceasta era in care responsabilitatea sociala se afla in crestere, clientii si potentialii cumparatori vor sa stie ca esti un bun cetatean corporativ, iar aceasta este un motiv potrivit pentru a veni in ajutorul unei asociatii non-profit.

Poti presta servicii pro bono sau poti intreprinde o campanie de promovare pentru strangerea de fonduri caritabile.

Asigura-te doar ca iti promovezi compania si prin intermediul site-ului sau al presei.

Vei oferi ajutor acolo unde este nevoie si vei castiga cele mai multe aprecieri din partea clientilor care au un cuvant de spus in vanzari.


Actualizeaza continutul

Cand ai actualizat ultima data continutul site-ului? Din moment ce site-ul, este, in general, primul loc in care potentialii clienti cauta mai multe informatii despre afacerea ta, este crucial sa ai un site bine pus la punct iar temele sa fie de actualitate.

Imagineaza-ti ca cineva cauta o anumita informatie pe site-ul tau. Astfel asigura-te ca toate materialele si mesajele pe care le intampina se succed perfect de la una la alta.

Avand cumparatori mai multi decat daca ai naviga pe Web, in aceasta toamna, ai o modalitate foarte buna de a-ti relansa vanzarile.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1376 ori