Antreprenorii romani vor sa-si promoveze tara, cea de-a doua cea mai saraca tara din Uniunea Europeana, drept un loc pentru investitii si vizite, iar pentru asta se orienteaza tot mai mult catre Delta Dunarii si mai putin catre Dracula, remarca jurnalistii de la Bloomberg intr-o analiza despre tara noastra.
In conditiile in care economistii prognozeaza ca ingrijorarile legate de Brexit si de Orientul Mijlociu vor duce la reorientarea atentiei investitorilor spre fostele tari comuniste, romanii incearca sa schimbe imaginea unei tari sarace, cunoscuta cel mai bine pentru Dracula, intr-o destinatie cu plaje neatinse, culturi de vita de vie, spa-uri si statiuni montane, mai noteaza publicatia.
Un exemplu in acest sens este Ivan Patzaichin, de patru ori medaliat olimpic, si partenerul sau Teodor Floru, al caror proiect de eco-turism din Delta Dunarii angajeaza pescarii din localitatile izolate pentru a le arata turistilor modurile traditionale de pescuit si gatit.
Patzaichin vrea ...citeste mai departe despre "Bloomberg: Accent mai mare in turismul romanesc pe Delta Dunarii si mai putin pe Dracula" pe Ziare.com