Pentru a creste profitul, cea mai evidenta metoda este sa incerci sa vinzi mai mult, dar unele companii au gasit alte metode pentru a face mai multi bani.
Astfel, de exemplu, materialele sunt schimbate cu unele de o calitate mai proasta sau sediul e mutat intr-o tara care percepe taxe mai mici.
Dar exista si alte metode, implementate chiar sub ochii clientilor, prin care companiile reusesc sa isi creasca profitul, arata Business Insider.
Mai putina hartie
O modalitate prin care poti sa faci mai multi bani este sa le dai clientilor o cantitate mai mica din produs, iar pretul sa ramana neschimbat. Insa companiile care aplica acest plan trebuie sa fie foarte sirete, doarece daca schimbarea e prea evidenta, atunci consumatorii se vor revolta.
Multe firme care vand hartie igienica au adoptat aceasta strategie in ultimul timp, inclusiv Procter & Gamble, care a schimbat dimensiunile pe sest.
Astfel, in loc sa aiba parte de un patrat de 11,4 x 11,4 cm, clientii s-au trezit ca ...citeste mai departe despre "Companiile isi cresc profitul pe seama neatentiei clientilor: 4 metode implementate pe sest" pe Ziare.com