Renania, distribuitor de echipamente din domeniul securitatii si sanatatii in munca din Romania, tinteste vanzari de 6 milioane euro pe segmentul de incaltaminte de protectie pentru anul viitor, cu 8 % mai mari decat in 2011, au anuntat marti reprezentantii companiei.
Renania a incheiat recent un acord de exclusivitate cu Jal Group, liderul european in domeniu, care urmeaza sa genereze vanzari estimate la circa 500.000 euro in urmatoarele 12 luni, potrivit reprezentantilor companiei.
Potrivit aprecierilor Renania, companiile romanesti aloca in medie 12 euro pentru o pereche de incaltaminte de protectie, in timp ce firmele occidentale cheltuie aproximativ 60 euro.
Renania estimeaza ca Romania poate absorbi anual circa 1.200.000 de perechi de incaltaminte de protectie, in valoare totala de circa 15 milioane euro, nivel care se va mentine si anul viitor.
Pentru 2012, compania isi propune sa atinga o cota de piata de 38% pe acest segment, respectiv o crestere a vanzarilor in acest segment cu 8% mai mare fata de 2011.
Incaltamintea de protectie are un spectru larg de utilizare in constructii, industria auto, exploatarea si prelucrarea petrolului si a gazelor naturale, domeniul farmaceutic, alimentar, energie si electronic.
Jal Group a avut vanzari de 48 de milioane de euro in 2009 si o cota de piata de 30% pentru brandurile Jallatte si Aimont, care se regasesc si in portofoliul Renania.
Renania are, in prezent, 91 de angajati si peste 4000 de clienti activi.