Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Rosia Montana a cheltuit pe publicitate 12 milioane de euro in ultimii 3 ani

Rosia Montana a cheltuit pe publicitate 12 milioane de euro in ultimii 3 ani

Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) a investit in ultimii ani peste 12 milioane de euro cu publicitatea in presa.

Cei mai multi bani pentru publicitate au fost alocati de Rosia Montana Gold Corporation in 2009, iar pe locul intai in topul institutiilor de presa care au fost cadorisite in acest fel a fost Realitatea TV: nu mai putin de 2,26 milioane de euro, scrie cotidianul.ro.

Urmeaza in ordine The Money Channel, cu 1,298 milioane de euro, si PRO TV cu 1,94 milioane de euro.

Nici Televiziunea Romana n-a scapat de banii de la Rosia Montana Gold Corporation. In 2009, TVR a primit nu mai putin de 1,092 milioane de euro, mai afirma sursa citata.

In schimb, in 2010, sumele alocate pentru publicitate de Rosia Montana Gold Corporation catre televiziuni au scazut foarte mult

Cei mai multi bani de la Rosia Montana Gold Corporation in 2010 i-a primit televiziunea B1 TV, adica 284.000 de euro. Urmeaza Realitatea TV, cu 230.000 de euro, Antena 1, cu aproape 160.000 de euro, TVR 1, cu 140.000 de euro, Antena 3, cu 89.000 de euro, Prima TV, cu 81.000 de euro, si The Money Channel cu 65.000 de euro.

Dintre ziare, cei mai multi bani i-a primit in 2010 "Saptamana Financiara", 25,5 mii de euro, urmata de "Romania Libera", cu 24,65 mii de euro, "Evenimentul zilei", cu 22,31 mii de euro, si "Ziarul Financiar", cu 17,65 mii de euro.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1369 ori
Citeste mai multe desprerosia montana publicitate presa