Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Media american? plute?te in deriv?

Media american? plute?te in deriv?
Presa scris? este unul dintre cele mai afectate segmente media. Situa?ia presei americane nu pare s? se imbun?t??easc?, efectele crizei sim?indu-se mai mult ?i in mai toate segmentele media. Nimic nu pare s? mai surprind? pe nimeni: nici concedierile, nici pierderile financiare.



Cea mai afectat? a fost presa local? american?,
care a sc?zut in primele nou? luni ale acestui an cu 6,7%, fa?? de cea
na?ional?, care a pierdut din incas?ri doar 0,9%, conform companiei de m?surare
TNS Media Intelligence.



 



Cheltuielile publicitare in media
american?, in primele nou? luni ale anului 2008, au sc?zut cu 1,7%, fa?? de
aceea?i perioad? a anului precedent. In plus, in cel de-al treilea trimestru al
lui 2008, volumul de publicitate consumat in media a fost mai mic cu 2%, fa??
de 2007.



 



Internetul cre?te cat vezi cu ochii



 



In timp ce publicitatea pe internet a
inregistrat o cre?tere spectaculoas?, de ?apte procente in primele nou? luni
ale acestui an, re?elele de televiziune au avut o evolu?ie de doar 3%.



 



Situa?ia financiar? a revistelor americane
s-a deteriorat ?i ea, incas?rile din publicitate sc?zand cu aproape patru
procente. Mai mult, dup? ?ase ani de cre?teri spectaculoase, publicitatea
outdoor a pierdut 0,5% din incas?ri.



 



Cel mai puternic client de publicitate,
Procter&Gamble, a fost mai prudent in primele trei trimestre ale anului
2008, fa?? de aceea?i perioad? a anului 2007, bugetele cheltuite fiind cu ?ase
procente mai mic.



 



In seria pierderilor se inscriu ?i
advertiserii AT&T, Time Warner ?i Johnson&Johnson. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1152 ori