Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Wim Vermeulen, Ogilvy Group- Dezvoltarea media online, declinul offline-ului

Wim Vermeulen, Ogilvy Group- Dezvoltarea media online, declinul offline-ului
Intr-un interviu acordat pentru Bloombiz.ro, Wim Vermeulen, director of digital innovation pentru Ogilvy Group Central & Eastern Europe, descrie noile tendinte in media si in marketingul online.

Principalele directii ale marketingului online vor fi
cautarilepe internet (datorita eficientei si a rapiditatii) si continutul video
(datorita tehnologie). Ne indepartam de bannerele traditionale pentru a pune
accentul pe continutul video.



 



Avand in vedere
targetul si obiectivele, poti lucra la brand awareness, la cresterea
vanzarilor, cresterea loialitatii consumatorilor, sustine Wim Vermeulen.



 



In prezent exista o mare “prapastie” in marketing, intre
atentia consumatorilor si banii cheltuiti.
Peste 3% din cheltuieli, in Romania, merg in publicitatea online, insa
penetrarea pietei este mult mai mare. Trebuie sa te gandesti la obiective, la grupul
tinta, si apoi sa compari internetul cu toate celelalte medii pe care le
utilizezi. Online-ul creste, dar banii pentru publicitate inca nu exista.



 



Daca ne uitam la consumul media din Europa (timpul
petrecut de oameni in fata televizoarelor, citind ziare si reviste etc),
observam ca televiziunea se stabilizeaza la 30%, radioul la 27%, iar internetul,
care a pornit de la zero acum cativa ani, a ajuns acum la 23%. Asta inseamna ca
oamenii isi realoca timpul petrecut in fata televizoarelor si citind ziare
pentru a naviga pe internet. Internetul devine astfel o amenintare pentru
televiziune.



 



“Rezultatul acestei reprofilari a consumatorilor este
faptul ca marile companii, ca Procter & Gamble, Unilever etc, nu mai sunt
dispuse sa cheltuiesca aceleasi sume pentru publicitate. Televiziunile sunt
puse in situatia de a nu-si mai permite o calitate foarte buna pentru programe,
pierzand astfel si mai multa audienta si, invariabil, pierzand si mai multe
contracte de publicitate. Apare un cerc vicios. Este dureros sa te afli in
industria televiziunii momentan. Nimeni nu are raspunsul la aceste probleme si
din acest motiv multe televiziuni mari din State se muta pe internet.”, declara
Wim Vermeulen.



 



Vezi interviul video cu Win Vermeulen, Ogilvy Group



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1113 ori