Content Channel devine partener cu Httpool si vizeaza intrarea pe pietele Europei Centrale si de Est

Vineri, 11 Octombrie 2013, ora 15:33
1736 citiri
Content Channel devine partener cu Httpool si vizeaza intrarea pe pietele Europei Centrale si de Est

Content Channel, platforma de online video advertising cu cea mai extinsa retea din Romania, si Httpool, unul dintre primii furnizori de servicii complete de publicitate online si mobile din Europa Centrala si de Est (ECE), au incheiat un parteneriat de vanzari, la sfarsitul lunii septembrie.

Httpool va reprezenta la vanzare formatele in-Stream (standard si interactive), overlay si video advertorialele disponibile in reteaua Content Channel si va adauga inovativul format video inRead in oferta destinata advertiserilor, odata cu implementarea inRead pe siteurile din portofoliul Httpool.

Content Channel estimeaza dublarea vanzarilor in decursul primului an de derulare a acestui parteneriat. In prezent, compania are o retea de zeci de siteuri quality partenere, care genereaza un volum de peste 3 milioane de stream-uri video pe luna.

"In continuare, ne vom concentra eforturile pe optimizarea propriului CDN (Content Delivey Network), pe dezvoltarea retelei si a continutului video, dar si pe extinderea portofoliului de servicii, tehnologii si formate publicitare oferite", a declarat Mihai Bostinaru, Managing Partner Content Channel, intr-un comunicat de presa.

Pentru HttPool, parteneriatul "completeaza si inchide bucla serviciilor" pe care compania le ofera pe piata romaneasca, a precizat Cristi Marinescu, Managing Director Httpool.

Pasul urmator pentru Content Channel este intrarea pe pietele din Europa Centrala si de Est (ECE). Principalul atuu in acest sens il reprezinta modelul de business unic in piata de publicitate video online din Romania. Concret, Content Channel pune la dispozitia clientilor de publicitate un canal eficient de comunicare online.

In acelasi timp, producatorii de continut video sunt sustinuti in demersul de sindicalizare si monetizare a continutului, iar publisherii si regiile beneficiaza gratuit de un flux de stiri video premium, fiind ajutati sa isi monetizeze siteurile prin formate publicitare video in-Stream si off-Stream. Pe formatul PRE-ROLL, cel mai folosit format in-Stream, Content Channel livreaza, in medie, rate de click de 6% - 7% si rate de vizualizare completa de 70%.

De asemenea, Content Channel a implementat in Romania formatul video inRead, ideal pentru campaniile de brand, care urmaresc cresterea awareness-ului. Aceasta solutie le ofera marketerilor atat garantia vizibilitatii (plasat in continutul editorial, fara a acoperi textul articolelor si fara a deranja utilizatorii), cat si garantia performantei (advertiserii platesc exclusiv pentru vizualizarile complete ale reclamelor video inRead). In medie, rata completa de vizualizare a reclamelor video inRead depaseste frecvent 50%, in timp ce rata de click este de 2%.

In Romania, formatul video inRead este disponibil exclusiv pe site-urile partenerilor Content Channel (Ziare.com, Business24.ro, Ringier, Goldbach, Hotnews.ro, Adevarul.ro, RomaniaLibera.ro si B1.ro).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Content Channel Europa Est, #Httpool Romania, #online video advertising Romania , #Piata publicitate online Romania