Prioritatile bancilor pe timp de criza

Miercuri, 01 Septembrie 2010, ora 10:42
1352 citiri
Prioritatile bancilor pe timp de criza

In actualul context economic, marcat de diminuarea salariilor si de masuri de austeritate, bancile au fost obligate sa se adapteze si sa isi schimbe strategiile de piata. BRD mizeaza pe introducerea de noi produse si servicii in oferta, in timp ce Raiffeisen refinanteaza creditele contractate de la alte banci, iar Banca Comerciala Romana se orienteaza catre clientii interesati sa isi incaseze salariile in conturile deschise BCR.

Strategia generala pe termen mediu propusa de BRD este sa se pozitioneze drept banca universala care acopera toate sectoarele si toate regiunile.

De asemenea, BRD va introduce noi produse si servicii pentru a-si sustine veniturile.

Raiffeisen mizeaza pe refinantarea creditelor pe care clientii bancii le au contractate la alte institutii bancare.

Pe segmentul corporate, austriecii tintesc pozitia de "banca de casa" a cat mai multor companii, pozitie care inseamna nu doar un contract de finantare, ci si plati, cash management sau alte servicii care pot aduce comisioane importante.

Cea mai mare banca de pe piata romaneasca, BCR, cauta strategii pentru atragerea clientilor care vor sa-si incaseze salariile in conturile deschise la banca.

In plus, reprezentantii bancii sustin ca BCR va continua sa incurajeze folosirea canalelor alternative de distributie, de tipul internet banking si phone banking, oferind de exemplu bonusuri de dobanda la depozitele constituite prin canelele respective.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#banci, #brd, #bcr, #raiffeisen , #stiri Raiffeisen