Raiffeisen Banca pentru Locuinte a infiintat un nou sistem de call-center

Miercuri, 14 Februarie 2007, ora 07:02
927 citiri

Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) a infiintat un sistem de call-center avansat, care functioneaza de la inceputul lunii februarie, informeaza un comunicat RBL. Prin intermediul noului call-center pot fi obtinute informatii detaliate privind produsele bancii, conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea incheia un contract de economisire-creditare, precum si etapele derularii contractului si conditiile de acordare a creditelor.

Potrivit sursei citate, prin noul call-center poate fi oferita consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la modificarile ulterioare care pot surveni in situatia contractelor precum conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate, informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare, sau informatii cu privire la soldul contractului. Numarul de telefon al call-centerului este +4021/233.30.00. Acesta va functiona de luni pana vineri intre orele 09:00 si 18:00.

De asemenea, pentru cei care doresc alte indicatii decat cele despre produsele bancii sau contractul de economisire si creditare, RBL a pus la dispozitie numarul de telefon +4021/203.19.20, disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 si 18.00.

Potrivit comunicatului, RBL ofera produse destinate imbunatatirii sistemului locativ. Filozofia produsului este bazata pe combinarea etapei de economisire cu cea de creditare, iar in perioada de economisire, pe langa dobanda oferita de banca de 3 la suta pe an, clientii beneficiaza si de o prima de la stat de 15 la suta pe an, dar nu mai mult de 150 de euro pe an.

Produsele oferite de RBL sunt vandute in prezent prin trei canale de distributie principale. Este vorba despre o retea de agenti proprii, sucursalele si agentiile Raiffeisen Bank si prin parteneri de afaceri, Volksbank si Posta Romana.

<b>Bloombiz</b>
(Sursa: <a href=http://www.rompres.ro target=_blank>Rompres</a>)