Vineri, 26 Iunie 2009, ora 10:41
1353 citiri
Reprezentanta locala a constructorului auto francez Renault, va investi 40% din bugetul de promovare din acest an in modelele Clio si Megane. Compania considera ca cele doua mdele pot sustine tendinta ascendenta a cotei de piata din ultimele luni si recuperarea punctelor procentuale pierdute.
Spre comparatie, in 2007 Renault avea o cota de piata de 9,3% si a fost liderul marcilor de import.
"
Nu vrem sa facem volume mari, vrem sa investim in Megane si Clio si sa ne pozitionam bine pe piata pentru ce a mai ramas din 2009 si pentru 2010. (...) Pot sa va spun ca 40% din bugetul nostru de promovare va merge in Clio si
Megane", a spus Cambolive, citat de Mediafax.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...