RTC Proffice Experience are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in cinci ani

Vineri, 20 Decembrie 2013, ora 15:30
1506 citiri
RTC Proffice Experience are ca obiectiv dublarea cifrei de afaceri in cinci ani

RTC Proffice Experience, companie de import si distributie de produse necesare pentru birou si locul de munca, are in plan dublarea cifrei de afaceri in urmatorii cinci ani.

Anul 2013 este primul in care compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri, dupa cinci ani de scaderi consecutive.

Reorganizarea companiei, inceputa in urma cu peste un an

In urma cu peste un an, Gabriel Muresanul si echipa sa de management incepeau un amplu proces de reorganizare si reconstructie a companiei, mizand pe un 2013 in crestere.

"Pot spune ca 2013 este punctul de cotitura in evolutia de pana acum a companiei. Le multumesc clientilor nostri pentru business-ul realizat impreuna si pentru incredere. Cel mai mare beneficiu pe care il oferim este imbunatatirea experientei de achizitie si consultanta ultra-personalizata pentru fiecare dintre clientii nostri, indiferent de domeniul in care acestia activeaza si de amploarea operatiunilor pe care le desfasoara", a declarat Gabriel Muresanu, director general RTC Proffice Experience.

Compania si-a extins gama de produse livrabile, de la papetarie la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office.

In plus, datorita imbunatatirii platformei online Proffice Experience, unde sunt disponibile peste 8.000 de produse, vanzarile online au ajuns sa reprezinte anul acesta 5% din cifra de afaceri, iar planul pentru 2014 este de dublare a numarului de clienti.

Compania a extins si gama de consumabile office

Compania a extins in toamna gama de consumabile office, de la papetarie, la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office.

De asemenea, ca urmare a cererii din piata, RTC Proffice Experience a decis sa intre si pe piata produselor promotionale, lansand in luna octombrie a acestui an un catalog dedicat acestei game.

"Pe baza cererii de pana acum, estimez ca in decurs de doi ani segmentul produselor promotionale va genera cel putin 10% din veniturile companiei. Tintim un loc in top cinci furnizori de produse promotionale", a explicat Gabriel Muresanu.

Compania furnizeaza si piese de mobilier de birou, conferinta si dependinte, atat game de lux, cat si standard, si a inregistrat o crestere a veniturilor pe acest segment de aproape 40%.

RTC Proffice Experience a fost preluata in 2011 de fondul de investitii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atat in Europa Centrala si de Est, cat si in tara.

Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...
Când va avea loc evenimentul Samsung Unpacked și ce dispozitive vor fi prezentate
Când va avea loc evenimentul Samsung Unpacked și ce dispozitive vor fi prezentate
Samsung plănuiește să organizeze evenimentul său emblematic, Unpacked, pe data de 10 iulie 2024, în Paris, potrivit mai multor surse. Alegerea Parisului ca gazdă pentru acest eveniment nu...
#companie obiective, #afaceri companie , #Produse