"Magazinele hard-discount s-au extins masiv in ultimii ani"

Marti, 07 Decembrie 2010, ora 14:32
1729 citiri
"Magazinele hard-discount s-au extins masiv in ultimii ani"

Directorul executiv al Selgros Cash & Carry Romania, Alexandru Vlad, a declarat marti ca lanturile de magazine din Romania s-au extins masiv in ultimii ani, cea mai mare expansiune avand-o cele de tip hard-discount, care au ajuns la 343 de magazine in prezent, de la 22 de unitati in 2004, informeaza NewsIn.

"In 2004 erau 7 hypermarketuri, iar in prezent sunt 117, in timp ce magazinele de tip cash & carry au ajuns la 43 in prezent, de la 28 in urma cu sase ani", a mentionat Alexandru Vlad.

Acesta a adaugat ca magazinele de tip hard-discount (magazine de dimensiuni mici, cu preturi reduse, n.r.) au ajuns la 343 de magazine in prezent, de la 22 in 2004.

"Este un domeniu care in continuare se dezvolta. Nu se mai intampla lucrurile care se intamplau in anii trecuti, insa unele lanturi de magazine sunt la inceputul expansiunii, mai ales cele de suprafata mica", a spus reprezentantul Selgros Cash & Carry Romania.

Acesta a adaugat ca magazinele de suprafata mare "si-au cam incheiat expansiunea".

"Ma refer la magazinele de tip cash & carry, hypermarketuri, poate chiar supermarketuri. Vine era magazinelor de suprafata mica, mai ales celor de tipul hard-discount, care sunt la inceput de expansiune", a mai spus Alexandru Vlad.

Acesta considera ca, in viitor, magazinele de tip hard-discount "vor penetra si zonele rurale mai mari".

#extindere, #hard discount, #magazine, #selgros , #stiri Selgros