30% din companii acorda asistenta consumatorilor prin social media

Joi, 29 Noiembrie 2012, ora 10:45
1765 citiri
30% din companii acorda asistenta consumatorilor prin social media

Aproximativ 30% dintre companiile de la nivel global utilizeaza social media pentru furnizarea de servicii de asistenta, iar in urmatoarele 12 luni numarul lor va creste cu 15%, apreciaza Interactive Intelligence Group, furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business.

Potrivit celor mai recente statistici referitoare la utilizarea retelelor sociale, aproximativ 90% dintre utilizatorii europeni de Internet folosesc in mod frecvent social media, iar peste jumatate dintre ei acceseaza zilnic un site de socializare.

Dintre utilizatori, peste 45% si-au manifestat nemultumirea in legatura cu produsele sau serviciile companiilor private prin intermediul comentariilor postate pe retelele sociale, se arata intr-un comunicat de presa al Interactive Intelligence Group.

Pe plan local, aproximativ 50% dintre utilizatorii romani de Internet acceseaza zilnic social media, in timp ce peste 75% dintre acestia au folosit retelele sociale pentru a-si arata nemultumirea fata de produsele sau serviciile companiilor private.

Aproximativ 40% dintre companiile de retail si cele din FMCG utilizeaza social media pentru furnizarea de servicii de contact, in timp ce 35% dintre societatile din telecom furnizeaza servicii de asistenta prin intermediul retelelor sociale.

"Companiile din retail si cele din industria bunurilor de larg consum utilizeaza cel mai mult retelele sociale pentru furnizarea de servicii de contact, deorece presiunea din partea clientilor finali este cea mai ridicata in aceste domenii", a explicat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In top urmeaza companiile din domeniul financiar, respectiv bancile si societatile de asigurari, care utilizeaza social media in proportie de circa 30%, in timp ce putin peste 20% dintre companiile din domeniul medical folosesc retelele sociale pentru furnizarea de servicii de contact.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#asistenta consumatori social media, #servicii asistenta companii, #social media compania, #consumatori retele sociale , #Retele sociale