Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cinci semne ca este momentul sa faci un cont de companie pe LinkedIn

Cinci semne ca este momentul sa faci un cont de companie pe LinkedIn


Este important ca micile afaceri sa se lanseze in social media, atunci cand este momentul potrivit sa faca acest pas. Insa care sunt semnele care indica faptul ca a venit momentul ca afacerea ta sa iasa in lume?

Mashable prezinta o serie de indicatori care pot determina daca este cazul ca o companie sa isi deschida cont pe LinkedIn.

Indiferent daca o companie are doi angajati sau 50 sau daca are deja cont pe alte retele sociale, trebuie sa ia in considerare mai multi factori, atunci cand are in vedere crerea unui cont pe LinkedIn. Un astfel de cont ofera avantaje multiple si poate avea un rol decisiv in succesul unei afaceri.

Companiile trebuie sa aiba intre unu si 50 de angajati

LinkedIn diferentiaza companiile dupa mai multi factori, unul dintre acestia fiind marimea. In momentul in care o companie mica are cont pe LinkedIn, se va incadra intr-una din cele doua categorii: cele cu 1 - 10 angajati si cele cu 11 - 50 de angajati. Cel mai multe afaceri mici intra in prima categorie, existand 854.000 de conturi in acest caz.

Cei care isi deschid cont pe LinkedIn nu trebuie sa fie descurajati de competitie. Utilizatorii vor fi capabili sa descopere aceasta companie utilizand intrumente de cautare avansate, care le permit utilizatorilor sa restranga numarul rezultatelor dupa cuvinte cheie, locatie, industrie si marimea companiei, acestia fiind insa o parte a indicatorilor. Toate aceste filtre de cautare constituie o oportunitate pentru companii sa se dezvolte pe piata.

Crearea unui cont pe LinkedIn este esentiala pentru o afacere

Persoanele care deruleaza afaceri se orienteaza in primul rand catre crearea unor conturi pe Facebook si Twitter. Este important sa activeze in aceste retele sociale, insa prezenta pe LinkedIn este de asemenea esentiala.

Informatiile postate pe LinkedIn pot fi prezentate celor din retea prin update-uri si anunturi permanente ale companiei. Micii afaceristi pot include linkuri catre site-uri externe, imagini si videoclipuri de pe YouTube. Odata prezentate in retea, update-urile vor imbogati prezentarea generala a companiei. Nu trebuie insa ca acestia sa posteze foarte multe update-uri, iar pagina companiei sa fie prea stufoasa, pentru ca acest lucru descurajeaza pe cei care urmaresc activitatea firmei respective.

Oamenii de afaceri pot opta si pentru impartirea continutului de pe blog pe LinkedIn, prin intermediul unui widget aflat pe pagina companiei.

Anunturile de angajare, postate pe LinkedIn

In momentul in care o firma face angajari, este indicat sa posteze anunturile pe LinkedIn, indiferent daca este vorba de joburi full-time, oportunitati de consultanta si proiecte ale firmelor liber-profesioniste.

Pagina firmei respective va atrage atentia celor din retea in momentul in care posteaza update-uri cu anunturi de angajare, comunicate de presa si stiri generale despre companie. Firmele interesate por posta un anunt de angajare pe LinkedIn in schimbul sumei de 295 de dolari, iar acesta va fi valabil pentru 30 de zile. Odata postate, anunturile nu vor aparea numai in rezultatele cautarii, ci si in bara "Cariere" de pe pagina companiei.

LinkedIn, o resursa valoroasa de informatii

Reteaua profesionala LinkedIn este o resursa valoroasa pentru persoanele care cauta informatii si resurse care sa le spriine eforturile profesionale. Acest lucru se aplica atat in cazul conturilor individuale, cat si in cazul celor profesionale.

Inainte de a crea un cont pentru companie, cei interesati pot cauta pagini similare realizate de alte firme, astfel incat sa isi dea seama cum pot administra continutul informativ pe care il detin si in ce directie pot indrepta conversatia. In acest fel se invata ce fel de continut este mai apreciat.

In cazul persoanelor cu conturi individuale, acestea pot gasi grupuri cu care sa vorbeasca despre industria de care sunt interesate si sa ceara sfaturi de la acestea in legatura cu modalitatea in care isi pot crea o prezenta strategica pe LinkedIn.

Organizatiile non-profit sunt mai avantajate pe LinkedIn

Organizatiile non-profit au un loc bine definit in reteaua profesionala LinkedIn. In plus, acestea au mai multe beneficii pe LinkedIn comparativ cu companiile obisnuite.

Organizatiile non-profit pot sa opteze intre crearea unei pagini a companiei, a unei pagini pentru grup sau le pot alege pe ambele. Reprezentantii acestor organizatii trebuie sa stabileasca care sunt obiectivele lor si, in functie de acestea, sa isi aleaga tipul de cont potrivit.

Paginile pentru companii sunt utile pentru informatiile generale, update-uri si ofertele de munca. Un grup pe LinkedIn poate sa gazduiasca discutii interesante care pot avea efecte importante, desi este necesar ca discutiile sa fie moderate. In acest sens, pot fi numite mai multe persoane pentru a derula aceasta activitate.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2755 ori