Cum sa-ti promovezi afacerea cu Timeline-ul Facebook

Miercuri, 11 Aprilie 2012, ora 12:32
3371 citiri
Cum sa-ti promovezi afacerea cu Timeline-ul Facebook

O miscare indrazneata si controversata din partea celor de la Facebook a fost sa introduca Timeline-ul in vietile noastre virtuale de zi cu zi.

Unii, mai conservatori, nu au primit vestea prea bine, altii, mai vizionari, s-au si apucat sa testeze live efectele pe care le are asupra business-urilor lor si sa imbunatateasca felul in care afacerea traieste si respira prin toti pixelii pe reteaua de socializare.

Un lucru este cert: Timeline este deja acolo, iar marile branduri si creativii din industrie deja vad beneficiile aduse de un design complet imbunatatit, o estetica net superioara precum sio navigare mult mai usoara si intuitiva.

Pentru paginile business-urilor, Timeline ofera aspect profesional si mult mai interactiv. Companiile au acum oportunitatea de a-si spune povestea intr-un mod mai atractiv, de la infiintare pana in prezent, putand adauga chiar si evenimente petrecute inainte de crearea paginii.

Va recomand sa pofitati la maxim de Cover Photo, unul din cele mai importante elemente cu care vine noul timeline. Folositi in mod creativ aceasta fotografie, avand in vedere ca este primul lucru ce atrage atentia cand utilizatorii sosesc pe pagina. Alegeti cu atentie imaginile care sa reprezinte indetitatea voastra vizuala Starniti emotii si veti primi cu siguranta like.

Folositi cu incredere Tab-urile de sub header. Le puteti personaliza cu imagini facandu-le sa para ca niste butoane. Aici puteti sa evidentiati concursurile, istoria, misiunea sau viziunea companiei voastre sau alte aspecte interesante. Puteti schimba foarte usor chiar si ordinea acestor tab-uri.

Sticky post, o functie noua si foarte utila, va lasa sa alegeti un post care va aparea intotdeauna primul pe pagina voastra. Din nou puteti fi foarte creativi cu aceasta functie, puteti transmite utilizatorilor orice mesaj doriti. In plus, puteti personaliza pagina si prin ordinea posturilor sau prin suprafata ocupata, atragand strategic atentia asupra anumitor informatii.

Interactionati cu fanii vostri prin mesaje! Puteti intelege astfel nevoile consumatorilor si puteti interactiona cu ei in mod direct. Majoritatea utilizatorilor deja percep Timeline-ul ca fiind un semn de evolutie si interes fata de acestia.

Creatorii Timeline-ului au avut in vedere si imbunatatirea experientei administratorilor, prin adaugarea unui panou de administrare care contine mesaje, notificari si grafice despre evolutia brandului. Acum, factorii ce duc la dezvoltarea unei pagini sunt mai usor de identificat pentru administratori, iar arhivarea si afisarea informatiei este optimizata din punct de vedere al vizitatorilor.

Cu toate acestea, companiile mai vechi de 200 de ani intampina un dezavantaj semnificativ cand vine vorba de istoricul companiei: anul de fondare nu poate fi mai mic de 1800. In plus, cei mai reticenti spre schimbare considera noul layout ca fiind unul rigid si greu de personalizat.

Acum ca am avut putin timp sa ne acomodam cu noul Facebook, incepem sa descoperim avantajele majore pe care le aduce acest nou feature. De retinut este ca Timeline nu inseamna doar cover photo. Chiar daca layoutul este cea mai evidenta schimbare, beneficiile aduse depasesc perceptia vizuala, consolidand relatia dintre business si fanii acestuia.

Autor: Liviu Dumitru

Liviu Dumitru este CEO si co-fondator al agentiei de interactive Wizart Studios. Activeaza in domeniu de peste 9 ani si a administrat cu succes mai mult de 800 de proiecte de-a lungul anilor, pe diverse piete internationale, Statele Unite, Europa, Asia si Africa.

#Timeline pentru afaceri, #timeline facebook, #promovare Timeline Facebook , #Retele sociale