Cum sa-ti umanizezi brandul: Muta-te pe retelele de socializare!

Vineri, 30 Martie 2012, ora 14:03
1670 citiri
Cum sa-ti umanizezi brandul: Muta-te pe retelele de socializare!

Pentru ca afacerea ta sa aiba succes, promovarea pe internet este esentiala. Daca pana acum publicitarii incurajau diverse directii pentru branduri, acum principalul lor slogan este "umanizeaza-ti brandul"!.

Umanizarea brandului inseamna, pur si simplu, sa interactionezi cu fiecare client la un nivel personal. Dar, pentru ca o companie sa implementeze acest stil, trebuie sa schimbe, in primul rand, modul in care raspunde clientilor, orientandu-se catre social media, scrie Mashable.

Gandeste ca o retea de socializare!

Retelele de socializare promoveaza egalitarismul. Daca marile retele sociale considera ca profilele personale trebuie sa fie prezentate la fel ca profilele diverselor produse, inseamna ca aceasta e directia corecta. Un director al Facebook a declarat, in urma cu putin timp, ca "Noi nu facem distinctie intre persoane si un sapun".

Incepe cu angajatii!

In timp ce multe organizatii incearca sa isi umanizeze brandul, nu toate inteleg ca trebuie sa faca acest lucru mai intai pentru intreaga lor afacere. In alte cuvinte, angajatii sunt imaginea brandului tau asa ca trebuie sa incepi cu ei.

Explica situatia directorilor!

De multe ori, e o idee buna sa nu dai acces directorilor catre conturile companiei de pe retelele de socializare. Cu toate acestea, detasarea lor este, de cele mai multe ori, prea mare si nu stiu cum sa interactioneze cu clientii.

Trateaza-ti clientii ca pe niste parteneri!

Unele branduri considera ca imaginea companiei sunt insusi clientii. Levi's, spre exemplu, a creat o intreaga serie de clipuri cu clienti imbracati in produsele lor. De altfel, au creat linii de produse destinate unor anumite grupuri de clienti, precum cea pentru motociclistii urbani.

Recunoaste-ti greselile!

Daca vrei sa demonstrezi ca brandul tau este aproape de consumatori, atunci compania trebuie sa recunoasca atunci cand face o greseala. Admiterea unei astfel de situatii trebuie as fie un exemplu pentru toate companiile.

Pune-ti clientii la munca!

Daca ai fani loiali atunci poti sa profiti de acest lucru. Spre exemplu, Cisco Systems a creat o comunitate pe Facebook, denumita Cisco Networking Academy, unde fanii pasionati de brand si care au cunostiinte largi, au primit privilegii de moderator pe forum.

Fii prezent!

Cand iti creezi o identitate pe retelele de socializare e esential sa inviti lumea la dialog. Brandurile care au in spate o cultura si care genereaza conversatii pot crea adevarate comunitati de clienti.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#umanizare brand, #umanizare brand retele sociale, #retele sociale branduri, #pagini produs retele sociale , #Retele sociale