Skype ataca Twitter si Facebook printr-o campanie de marketing

Joi, 05 Aprilie 2012, ora 09:16
1386 citiri
Skype ataca Twitter si Facebook printr-o campanie de marketing

Tehnologia schimba modul in care oamenii interactioneaza, dar este oare si o cauza a degradarii umanitatii? Aceasta-i premisa din spatele unei campanii Skype, in valoare de 12 milioane de dolari, care ataca Facebook si Twitter.

Campania, numita "It's time for Skype", identifica prin intermediul reclamelor sale retelele Facebook si Twitter ca inamici virtuali si sugereaza ca acestea "degradeaza umanitatea", potrivit Mashable.

Daca reteaua Twitter este cunoscuta pentru cele maxim 140 de caractere pe care le poate contine un mesaj, iar Facebook pentru mesajele publicate pe ceea ce se numeste "wall", autoritatea Skype sta in faptul ca ofera conferinte video si, cu acest lucru, adevaratele emotii pe care le exprima oamenii si care-i situeaza intr-o lume mult mai apropiata de cea reala.

Reclamele Skype, publicate in Marea Britaine in data de 2 aprilie si asteptate si pe piata din Statele Unite in lunile urmatoare, includ urmatoarele sloganuri:

"Cand a inlocuit LOL-ul sunetul rasului?"

"Cand a devenit in regula sa-i trimiti mamei mesaj cu "la multi ani!"?"

"Oamenii au fost facuti sa priveasca, sa asculte si sa simta"

"140 de caractere nu egaleaza pastrarea legaturilor"

"Biletul tau catre umanitate"

"Fa trecerea de al un wall post al o conversatie de prima clasa"

"Fara intarzieri in conversatiile umane".

Reclamele sunt insotite de un text ingrosat care spune "It's time for Skype".

#Skype reclama online, #Skype impotriva Facebook, #Skype impotriva Twitter, #campanie marketing Skype , #Retele sociale