Social media-un nou model de afaceri?

Joi, 03 Noiembrie 2011, ora 08:48
1360 citiri
Social media-un nou model de afaceri?

Noua platforma Gigya, "Identity Management Platform" ofera ajutor companiilor in eficientizarea site-urilor acestora in ceea ce priveste datele cu caracter social ale clientilor.

Din ce in ce mai multe companii realizeaza ca social media e un nou mod de afaceri, dar de aici pana la a sti sa utilizezi in mod eficient retele si canalele sociale si sa le optimizezi pentru mediul propriu de afaceri este drum lung, pe care Gigya te ajuta sa il parcurgi rapid, scrie TechCrunch.

Cu ajutorul Gigya, site-urile companiilor devin mai eficiente in ceea ce priveste bazele de date cu caracter social, adaugand in plus informatii de pe Facebook sau Twitter si integrand cele mai bune caracteristici sociale intr-o singura solutie.

In prezent, Gigya are mai mult de 280 de milioane de utilizatori lunari, pentru mai mult de 500.000 de site-uri si are in lista de clienti nume precum CBS, Fox Sports si Coca Cola.

Gigya ofera widget-uri si plug-in-uri, oferind companiilor cele mai bune solutii din ambele servicii pentru a creste inregistrarile sociale si pentru a realiza graficile de informatii asupra clientilor si utilizatorilor. Acest set de functionalitati sociale optimizate pot creste popularitatea companiei in online sau o pot aduce sa interactioneze cu clientii sai din online.

In timp ce platforma de start a Gigya a mizat pe widgets si social commerce pentru a integra platformele de e-commerce cu retelele sociale, Gigya anunta joi lansarea unei noi tehnologii care implica bazele de date ale clientilor. Tehnologia Gigya, denumita "Identity Management Platform" permite companiilor sa-si gestioneze mai bine bazele de date, oferindu-le acces la profilul social al utilizatorilor si date culese din activitatea acestora de pe site-ul companiilor.

Ceea ce diferentiaza Identity Management Platform de celelalte sisteme de gestionare a bazelor de date este faptul ca aceasta combina datele sociale si datele referitoare la activitatea pe site, precum comentarii sau continut recomandat altora. Avantajul este ca astfel companiile vor putea actualiza datele despre utilizatori, deoarece datele furnizate de utilizatori la inregistrare se schimba pe parcurs.

De asemenea, folosind noua platforma Gigya, companiile nu vor mai fi nevoie sa plateasca terti pentru achizitionarea datelor.

Nu trebuie negljat faptul ca utilizatorii trebuie sa autorizeze site-urile pentru a accesa graficele lor de date sociale cand se autentifica sau se inregistreaza, prin intermediul unui plugin Gigya care e integrat site-ului companiei.

In plus noua platforma ofera si un sistem de inregistrare de tip "cloud" pentru ca siteurile sa poate mentine o data de baze unica a unei retele de site-uri.

Per ansamblu, reteaua sociala ofera companiilor oportunitatea de a-si intelege mai bine clientii si de a permite acestora sa acceseze hartile de date sociale ale clientilor, ceea ce inseamna enorm din punct de vedere al marketingului.

#Gigya, #platforma sociala Gigya , #Retele sociale