Retele sociale, inutile pentru manageri

Miercuri, 21 Decembrie 2011, ora 08:23
1482 citiri
Retele sociale, inutile pentru manageri

Social media ar putea deveni inutila pentru oamenii de afaceri aflati in cautarea unor noi clienti, potrivit unui sondat realizat de Aite Group.

Dintre cei 437 de manageri chestionati, doar 19% considera social media un mod util de a gasi noi clienti, fata de peste 50% cat era numarul in 2009, conform Reuters.

"Site-urile de social media au fost "suprasolicitate" iar rezultatele unei investii in aceste domenii intarzie sa apara pentru cei mai multi dintre antreprenori, a spus Ron Shevlin, analist Aite,

Obiectivul principal pentru utilizarea social media de catre companii este acela de a face cunoscut brandul. Insa numarul managerilor care considera ca merita sa fie prezenti pe retelele sociale ajutandu-i sa isi faca cunoscuta afacerea a scazut cu 9%, de la 21% cat era in 2009.

In schimb, unul dintre instrumentele social media care a inregistrat o crestere a numarului de utilizatori este Linkedin, cu o crestere de 10% fata de 2009. Numarul companiilor care si-au creat o pagina pe Facebook a scazut cu 10%, in timp ce Twitter a inregistrat scaderi cu 8%.

In schimb, specialistii pun rezultatele pe seama lipsei de informare a specialistilor din marketing care nu stiu sa se foloseasca de toate instrumentele pe care retele sociale le pun la dispozitia clientilor.

"Cei care si-au creat pagini pe retele de socializare intre 2009 si 2011 inca nu stiu s utilizeze toate instrumetele care le sunt puse la dispozitie. Rezultatele slabe inregistrate nu dovedesc ca aceste optiuni nu sunt utile ci ca inca nu sunt folosite in mod corespunzator"

#social media manageri, #Twitter antreprenori, #marketing online Facebook , #Stiri Social Media