Au inceput inscrierile la Olimpiadele Comunicarii - 30 Martie 2007

Vineri, 30 Martie 2007, ora 11:15
1138 citiri

Pana pe 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a saptea editie a Olimpiadelor Comunicarii, serie anuala de competitii practice adresate tinerilor care isi doresc o cariera in industria de comunicare, organizate de Asociatia Ethos.

Chiar daca piata de advertising si comunicare a crescut spectaculos in ultima perioada, angajatorii vorbesc de o penurie de specialisti in domeniu. Pentru a raspunde nevoilor pietei, competitiile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii urmaresc sa ii descopere in fiecare an pe cei mai performanti tineri care aspira la un loc de munca in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

"Am constatat, pe parcursul anilor, un interes din ce in ce mai pronuntat, atat din partea agentiilor ca si a clientilor, fata de Olimpiadele Comunicarii, iar acest lucru mi se pare ca certifica succesul manifestarii si intrarea ei, incepand cu editia din acest an, intr-o faza de maturitate.", a declarat Sorin Psatta, Strategy and Research Director - Graffiti BBDO, unul din membrii Juriului Probei de Advertising.

In cele patru probe de concurs participa echipe formate din cate cinci studenti, care se califica in urma unei faze de preselectie. Ei vor construi, timp de o luna, strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, ministere sau oameni politici.

Temele de preselectie variaza de la o categorie la alta a concursului. Astfel, participantii vor trebui sa conceapa o campanie de mobilizare a electoralului la vot in contextul unui referendum pentru ratificarea Tratatului Constitutiei Europene, o campanie de advertising pentru atragerea tinerilor in armata, o campanie de informare despre pericolele obezitatii sau o campanie de informare despre functionarea Parlamentului Romaniei. Data limita de inscriere la Olimpiadele Comunicarii 2007 este luni, 16 aprilie.


Membrii juriilor care vor analiza prestatia participantilor reprezinta intreaga industrie de comunicare: manageri ai celor mai importante agentii de advertising sau PR, directori de comunicare, profesori universitari, analisti politici si jurnalisti de top.

Premiile puse in joc pentru cele mai bune echipe totalizeaza 4.000 de Euro. Insa cel mai important beneficiu pentru tinerii participanti il reprezinta afirmarea in cadrul unei competitii care, dupa cum afirma Dumitru Bortun, Presedintele Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), "reprezinta unul cele mai spectaculoase evenimente ale pietei - prin intentie si consecventa, prin format si anvergura, prin impact si semnificatie."

Metodologia si formatul competitiilor au fost realizate in parteneriat cu: International Advertising Association Romania, Clubul Companiilor de Relatii Publice, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Asociatia ProDemocratia.

Campania de promovare a proiectului ii apartine agentiei Leo Burnett si se va desfasura cu sprijinul partenerilor media: TVR 2, Radio 21, Ziua, Romania Libera, Cariere, 24FUN, Internetcorp, Comunicatedepresa.ro si AdPlayers.ro, iar ajutorul financiar este oferit de Tuborg, BRD Groupe Societe Generale, Ozone Laboratories si Media Image Group.

Detalii despre concurs si despre inscriere pot fi gasite pe site, la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html.

Bloombiz