Publicitatea locala: profitabilitatea firmelor a scazut cu 40%

Marti, 01 Septembrie 2009, ora 12:37
1088 citiri
Publicitatea locala: profitabilitatea firmelor a scazut cu 40%

“Procentul profitabilitatii din publicitate era cu 40% mai mare fata de anul acesta. Acum, a scazut nu doar interesul antreprenorilor de a-si publiciza propriile firme si produse, ci si al receptorului de a primi mesajele, datorita grijii pentru ziua de maine” a declarat Nelu Todireanu, General Manager Promo Bucovina Image.

Vezi mai multe detalii pe 3idei.ro

 

7 cursuri de formare profesională pentru antreprenori determinați să obțină succes
7 cursuri de formare profesională pentru antreprenori determinați să obțină succes
Un antreprenor de succes este un antreprenor atent la detalii, care prețuiește calitatea mai mult ca orice în businessul său și care învață de fiecare dată ceva nou, indiferent că se...
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
#antreprenori, #nelu, #profitabilitate, #publicitate, #todireanu , #Antreprenori