Startup Challenge se adreseaza startupurilor de pretutindeni, in special celor din Europa de Est, celor cu o idee viabila de business online si cu potentialul necesar pentru a duce la indeplinire aceasta idee si isi propune sa gaseasca cele mai interesante business-uri lansate de antreprenorii aflati la inceput de drum.
Scopul competitiei Startup Challenge este de a gasi cele mai interesante business-uri aflate la inceput de drum si a le ajuta pe acestea sa devina cunoscute si sa se bucure de sprijin din partea investitorilor si antreprenorilor deja cunoscuti. Startup Challenge cuprinde doua etape.
O prima etapa eliminatorie - dupa inscrierea pe website – juriul va alege 6 startup-uri conform criteriilor prezentate pe site: marimea pietei, potential, solutiille pe care le propun, tehnologia folosita, modelul de business, etc.
Cele sase startupuri finaliste vor avea sansa sa se prezinte in cadrul conferintei regionale HTW’10 cu un stand de prezentare a businessului, sa interactioneze direct si sa primeasca sfaturi de la juriul, sa isi prezinte idea de business catre cei 500 de participant si 20 de speakeri internationali direct pe scena principala a evenimentului.
In final, la sfarsitul celei de-a doua zile a conferintei HTW, juriul va alege trei startup-uri castigatoare care vor beneficia de promovare pe siteul oficial HTW cat si pe Social Media, si bineinteles vor primi si un premiul semnificativ.
Evenimentul se adreseaza antreprenorilor din mediul online, profesionistilor si dezvoltatorilor web, investitorilor de tip venture capital precum si profesionisti din online media, studenti din domeniul IT&C si antreprenori din diverse domenii.
Inscrierile se fac pana la data de 10 octombrie 2010 pe siteul official al conferintei: www.how-to-web.net.
Conditiile impuse stratup-urilor la inscriere sunt cel mult doi ani de activitate, targetarea internationala si sa nu fi primit nicio investitie de la o firma de Venture Capital pana in momentul participarii la Startup Challenge.