Cand incepi o noua afacere, numele pe care il vei alege pentru firma ta va fi una din cele mai importante decizii pe care le vei lua.
Numele afacerii are un impact mare asupra modului in care clientii si investitorii percep firma nou aparuta pe piata, potrivit CNN.
Iata cateva sfaturi de care trebuie tinut cont la alegerea numelui de firma.
Numele trebuie sa fie unic si greu de uitat
Aceste caracteristici ajuta o companie sa iasa in evidenta.
Ortografiile neobisnuite
Alegerea numelui de firma trebuie sa se rezume la cuvinte cunoscute, care pot fi usor de retinut si usor de scris de catre clienti. Pastrand ortografia traditionala si evitand cuvintele de tip "cocktail" iti poti face firma mai accesibila la cautarile pe Google.
Usor de pronuntat si de amintit
Numele firmei trebuie sa poata fi pronuntat usor. Acronimele nu sunt recomandate, deoarece nu transmit nimic.
Nume simplu
Cu cat numele este mai scurt, cu atat este mai bine. Limita recomandata este de doua silabe, iar cratimele si alte caractere speciale ar trebui evitate.
Numele trebuie sa ofere un indiciu
Numele firmei ar trebui sa ofere din insasi denumirea lui indicii despre tipul afacerii sau despre domeniul de activitate.
Fara nume de produse sau locuri
Numele de produse sau locuri geografice ar trebui evitate, deoarece in cazul extinderii afacerii, se risca provocarea de confuzii in mintea clientilor.
Testarea numelui
Inainte de adoptarea unui nume de firma, este recomandata consultarea cu potentialii clienti, investitori sau parteneri ai afacerii.