Brandul unei companii reprezinta nu doar imaginea acesteia, dar si valoarea sa. De aceea, decizia de a te ocupa de rebrandingul unei firme este una destul de serioasa si poate afecta modul in care clientii vad compania.
In aceste conditii, daca nu vrei sa dai gres, ar trebuie sa urmezi sfaturile Open Forum pentru a lua aceasta decizie.
Cand stii ca trebuie sa faci rebranding?
1. Daca firma are probleme economice.
Daca te confrunti cu o scadere a vanzarilor si a numarului de clienti, acesta poate fi un semn ca este timpul pentru rebranding.
In momentul in care vezi ca mai multi clienti migreaza catre concurenta, este bine sa analizezi intreaga afacere si sa te intrebi "ce transmite consumatorilor identitatea vizuala? Ii atrage sau ii respinge?". Analizand obiectiv acest lucru, vei putea sa lua o decizie in acest sens.
2. Daca nu mai esti adaptat la nou.
Lucrurile evolueaza, imaginea firmelor la fel.
Daca brandul afacerii nu reflecta ceea ce este sau ceea ce ofera, acesta poate fi perioada oportuna pentru rebranding.
3. Cand atragi clientii nepotriviti.
Atunci cand clientii nu inteleg carui tip de persoane te adresezi si daca acest lucru se intampla in mod constant, cu siguranta este momentul pentru o schimbare de brand, ca sa se inteleaga mai bine ce oferi si mai ales cui oferi.
De asemenea, daca doresti sa atragi un nou tip de clienti, este vremea schimbarilor.
4. Cand se schimba managerul.
In momentul in care companiile aduc o noua conducere, cu un set diferit de valori, care influenteaza si modul de a face afaceri, acesta este, de asemenea, un moment bun pentru rebranding.
Este momentul in care companiile pot transmite ceva nou si proaspat.
Citeste stirea intreaga pe ziare.com