Marti, 15 Septembrie 2009, ora 11:47
1870 citiri
„Pentru o firma in faza de start-up, promovarea este fundamentala: deschiderea de showroom-uri, participarea la targuri si expozitii, prezentarea ideilor originale, schimbarea permanenta a mostrelor prezentate, pagina web actualizata permanent. In plus, lucrarile de calitate reprezinta o sursa constanta de clienti, pe baza recomandarilor directe” a declarat Razvan Florea Apetrei, Director de Vanzari Mannsperger Design.
Afla mai multe pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
De fiecare dată când se apropie aniversarea unui coleg de birou, apare și întrebarea: “Ce să-i luăm?”, pentru care mulți vin cu idei, însă prea puține par unele cu care poți merge la...
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...