Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la München, cu aceasta ocazie fiind definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care va opera din 2011 curse charter din Nürnberg catre Constanta, transmite NewsIn.

Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din München.

"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala.

In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.

Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nürnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Düsseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.

De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.

"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la München il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat.

Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la München, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.

FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.

In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1088 ori
Citeste mai multe desprebrand turistic romania germania turisti udrea