Tarom vrea sa schimbe imaginea de "brand invechit"

Vineri, 24 Septembrie 2010, ora 12:59
2094 citiri
Tarom vrea sa schimbe imaginea de "brand invechit"

Tarom anunta lansarea primei campanii de imagine din istoria de mai bine de jumatate de secol a marcii, ca parte a strategiei operatorului aerian roman de a promova serviciile oferite consumatorilor sai, in contextul aderarii la alianta Sky Team, potrivit unui comunicat emis vineri de companie.

" Un brand cu o asemenea istorie risca sa fie perceput ca fiind conservator, asa cum o demonstreaza studiile de cercetare. Alianta cu SkyTeam, orientarea companiei catre segmente de public mai tanar si noua campanie de comunicare vin sa schimbe aceasta perceptie si sa ajute la construirea imaginii actuale a brandului Tarom, care este un brand contemporan, modern, ce face parte, in continuare, din elita aviatiei mondiale", a declarat directorul general al Tarom, Ruxandra Brutaru.

Campania a fost realizata pe baza studiilor de cercetare calitativa si cantitativa asupra imaginii brandului Tarom in randul consumatorilor din Romania, studii care au relevat punctele tari, punctele slabe si oportunitatile brandului Tarom la nivel local.

Astfel, cercetarea arata ca marca Tarom are creata baza, fiind lider in perceptia romanilor la atribute importante, precum linie aeriana cu traditie, companie de incredere, curse la ore convenabile, brand familiar. Tarom face parte din valorile de care romanii sunt mandri, insa este perceput ca un brand invechit.

"Oportunitatea Tarom este de a deveni alegerea numarul 1 in topul preferintelor romanilor in ceea ce priveste liniile aeriene, iar noua campanie urmareste sa capteze acest moment benefic si sa schimbe imaginea invechita a marcii spre o companie actuala, moderna, construita pe valori autentice", a precizat, la randul sau, director strategie din partea Tarom, Bogdan Marin.

#tarom, #campanie, #imagine, #brand , #stiri Tarom