Ce documente verifica Fiscul in cazul unui control de TVA?

Joi, 27 Februarie 2014, ora 11:14
1572 citiri
Ce documente verifica Fiscul in cazul unui control de TVA?

Firmele care au solicitat Fiscului rambursarea taxei pe valoarea adaugata (TVA) si care prezinta un risc fiscal mare trebuie sa treaca mai intai printr-un control fiscal, in urma caruia se va stabili daca vor primi sau nu sumele cerute.

In cazul unui astfel de control, organele fiscale pot sa solicite o serie de documente specifice, insa lista acestora nu este exhaustiva, au declarat pentru AvocatNet.ro consultantii Mazars.

Potrivit consultantilor din echipa de Tax Advisory din cadrul Mazars, deconturile cu sume negative de TVA pentru care s-a solicitat rambursarea TVA se solutioneaza in functie de gradul de risc fiscal al contribuabilului, in baza Ordinului MFP nr. 263/2010 pentru aprobarea Procedurii de solutionare a deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare.

Citeste mai multe despre Ce documente verifica Fiscul in cazul unui control de TVA? pe AvocatNet.ro

#Fisc TVA, #control TVA, #documente TVA , #TVA