Joi, 08 Iulie 2010, ora 10:05
1254 citiri
In conditiile in care Guvernul a majorat TVA la 24%, iar salariile bugetarilor se diminueaza cu 25%, bancile se asteapta ca numarul restantierilor sa creasca.
Radu Gratian
Ghetea, presedintele Asociatiei Romane a Bancilor, sustine ca multi clienti aleg sa ceara sfatul reprezentantilor bancii la care au
credite.
La randul sau, presedintele executiv si directorul general al Institutului Bancar Roman (IBR), Petru Rares, a precizat ca
bancile au infiintat centre de call center pentru asistenta.
"La ora actuala, exista o tendinta de creare a unui centru de call center in care clientul poate fi indrumat pentru rezolvarea problemelor. Asigurarea creditului se afla intr-un proces de inviorare la nivel global", a precizat Petru Rares.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent