Prin Ordinul Agentiei Nationala de Administrare Fiscala nr. 59/2014 a fost schimbata procedura de primire a cererilor de rambursare de TVA pentru importuri si achizitii de bunuri/servicii efectuate in alt stat membru al Uniunii Europene, pe care le fac persoanele impozabile stabilite in Romania. Acest ordin a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 68 din 28 ianuarie 2014, cand a intrat in vigoare.
Actul normativ citat modifica Ordinul ANAF nr. 3/2010 pentru aprobarea Procedurii de primire a cererilor de rambursare a TVA achitate de catre persoanele impozabile stabilite in Romania pentru importuri si achizitii de bunuri/servicii efectuate in alt stat membru al Uniunii Europene.
Conform documentului, procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA se refera la taxa aferenta importurilor si achizitiilor de bunuri/servicii, efectuate in alt stat membru al Uniunii Europene de catre persoanele impozabile stabilite in Romania. Anterior, procedura se referea la TVA-ul achitat.
Citeste mai multe despre Procedura de rambursare a TVA la achizitiile si importurile din UE a fost modificata pe Avocatnet.ro