Grupul Eurolines a raportat, in primul semestru al anului, o cifra de afaceri de 121,7 milioane lei, in crestere cu 46,8% fata de primele sase luni ale anului, arata datele financiare ale companiei.
Eurolines, detinatorul dreptului de utilizare a brandului TUI TravelCenter in Romania, a avut un volum al tranzactiilor mai mare cu 104% in primele sase luni, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2011, scrie Agepres.
Cifra de afaceri a Eurolines a fost, in primele sase luni, de 121,7 milioane lei, comparativ cu 82,88 milioane lei inregistrate in 2011.
In perioada mentionata, compania Touring Europabus Romania, parte din Grupul Eurolines, care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter (cu 60% din cifra de afaceri a grupului) a raportat o crestere de 49% pe mai multe segmente de activitate.
Cel mai important avans a fost consemnat la vanzarea de pachete turistice distribuite prin retelele de agentii, de 116%, urmat de vanzarea biletelor de avion (45%) si la transportul international cu autocarul, operat sub brandul Eurolines Romania (18%).
Si alte companii din Grupul Eurolines, precum Nova Travel si Touring Rent Auto, au inregistrat cresteri importnate, de 40%, respectiv 34% fata de primul semestru al 2012.
Numarul total de angajati ai Grupului a crescut la 425, comparativ cu 383 la finalul lunii iulie din 2011.
Conform estimarilor Grupului, din care fac parte 14 companii din Romania, Germania si Republica Moldova, in urmatorii trei ani, numarul agentiilor TUI TravelCenter ar putea ajunge la 100 pe plan local. In prezent, exista 34 de agentii destinate clientilor, doua birouri dedicate clientilor corporate si o agentie online.