Calatoriile de afaceri reprezinta o componenta importanta in bugetele majoritatii corporatiilor, iar agentiile de Business Travel Management (BTM), puternice, cu experienta si care pot garanta serviciile oferite sunt singura "reteta" pentru a controla eficient costurile.
Piata de Business Travel din Romania nu a ajuns inca la maturitate, rezervarile off-line, efectuate la telefon sau prin fax, fiind inca de actualitate.
Iar in lipsa unui instrument puternic de control, responsabilii cu achizitia serviciilor de calatorie din companii pot rezerva si cumpara orice si oricand, crescand costurile si pierzand avantajele conferite de un furnizor stabil de travel.
Conform studiilor efectuate de Perfect Tour de-a lungul unei perioade de 24 de luni, costurile efective ale serviciilor de calatorie solicitate de cei mai importanti clienti corporate pe care ii deserveste, cu acelasi nivel de calitate, in toate cele sase tari europene unde activeaza (Romania, Rep. Moldova, Bulgaria, Ucraina, Cehia si Slovacia), se ridica la peste 60% din totalul achitat furnizorilor de travel.
Iar peste o treime ii reprezinta banii platiti angajatilor pentru a calatori.
In acest sens, Perfect Tour, compania votata "Cea mai buna agentie Business & MICE 2015" de juriului de specialitate al celei de-a 8-a editii a Hotel Tourism & Leisure Investment Conference si liderului segmentului de Business Travel Management (BTM) din Europa Centrala si de Est (CEE), organizeaza, pe 4 iunie, in cadrul Hotelului Athenee Palace Hilton din Bucuresti, cea de-a doua editie celui mai asteptat eveniment de management al calatoriilor de afaceri, B&TM Conference.
Conferinta se va desfasura sub sloganul "Travel More, Pay Less", alaturi de partenerii strategici Qatar Airways, Amadeus si Athenee Palace Hilton.
Scopul B&TM Conference 2015 este de a constientiza factorii de decizie din companiile ai caror angajati sunt intr-o continua miscare in interes de serviciu de importanta implementarii, cu ajutorul unei firme specializate, a unei politici de calatorii eficiente care, in primul an, le poate reduce cheltuielile de deplasare cu peste 20%.