Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

TUI va "repara" imaginea Romaniei

TUI va "repara" imaginea Romaniei

TUI, cea mai mare companie de turism din lume, va vinde pachete de vacanta in Romania, prin intermediul agentiilor de turism Eurolines, la preturile din catalogul german. Dr.Klaus Pumpel, CEO TUI Austria Holding, sustine ca a gasit in Eurolines partenerul potrivit. La randul sau, Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines, apreciaza ca prin venirea echipei TUI Travel standardele serviciilor din domeniul turismului romanesc vor creste, semnificativ, si imaginea Romaniei in strainatate va fi imbunatatita.

“Cautam de cativa ani cele mai bune solutii pentru a patrunde pe piata de distributie a turismului din Romania si suntem fericiti ca am gasit in Eurolines partenerul potrivit pentru o colaborare strategica si pe termen lung.”, declara Dr. Klaus Pumpel.

Acesta a anuntat ca principalul scop al TUI este sa aduca zambetul pe chipurile celor pasionati de calatorii.


„De astazi devenim activi pe piata de turism din Romania, alaturi de un partener de incredere ce are acoperire nationala si resursele necesare pentru a aduce zambetul pe chipul pasionatilor de calatorii,” a mai spus CEO TUI Austria Holding.


In opinia acestuia, piata locala este la inceput, dar are toate sansele sa se dezvolte si sa renasca. CEO-ul TUI Austria

Holding recunoaste ca turismul din Romania se confrunta cu probleme, cum ar fi infrastrctura deficitara si serviciile, uneori de o calitate indoielnica, dar crede in potentialul statului roman.


De asemenea, Klaus Pumpel apreciaza ca Delta Dunarii, Carpatii si litoralul sunt destinatii care vor atrage, in continuare, turistii straini.


Pe de alta parte, Dragos Anastasiu sustine ca destinatia principala a romanilor este Romania. In ceea ce ii priveste pe turistii straini, liderul Eurolines apreciaza ca numarul acestora se va tripla, de la 1000, cati au venit in tara, anul acesta, pana acum.


Intrebat de ce s-a intors TUI in Romania, acum, Dragos Anastastiu a precizat ca cea mai mare companie de turism din lume nu a plecat niciodata din Romania.  „Daca vreti, „s-a intors mai cu fata spre Romania”, pentru ca este momentul, in perioade destul de grele, sa construiesti. Cred ca este momentul ideal acum”, crede acesta.





Liderul Eurolines este de parere ca TUI va reusi sa imbunatateasca „imaginea stricata a Romaniei in lume”.


„Va ajuta, fara doar si poate, pentru ca imaginea o reparam noi insine, prin ce spunem, prin ce facem, prin prietenii nostri. De indata ce prezenta celui mai mare concern de turism din lume, in Romania, devine consistenta, acest lucru va ajuta la imbunatatirea imaginii Romaniei”, a precizat Dragos Anastasiu.


Acesta adauga ca strategia TUI in acest moment, prevede imbunatirea serviciilor de consultanta in turism, si, implicit aducerea unui numar cat mai mare de turisti in tara.


„In primul rand, sa imbunatateasca tot ceea ce inseamna calitatea de servicii in consultanta, catre client. Sa ofere cat mai multe zambete pe fata turistilor, daca ajung in toate locurile din lume, si, in acelasi timp, sa aducem cat mai multi turisti in Romania”.


Turistul din Romania castiga din venirea TUI calitate si siguranta, sustine Dragos Anastasiu.


„Daca veti vizita TUI Travel Center, din Bulevardul Balcescu, veti vedea un alt tip de agentie de turism, din Romania. Pentru prima data, ne ridicam la standardele internationale. Cand te imbraci in hainele celui mai important concern din lume, esti obligat, la standarde”, puncteaza omul de afaceri.


Preturile, aceleasi din catalogul TUI


„Preturile vor fi cele din catalogul TUI, fara doar si poate, si care, de multe ori sunt atractive, cu atat mai mult cu cat romanii vin mai devreme in agentii. Pentru ca acest „early booking”, inventat de nemti acum multi ani, la noi este de abia la inceput.


Acolo s-a ajuns la „super early booking”. Deci cu cat mai repede, cu atat mai bine, dar completat de siguranta. Dai in avans niste bani, dar stii ca sunt pe maini bune si nu se intampla nimic cu ei”, a mai declarat Anastasiu.


Pe de alta parte, acesta recunoaste ca Romania are o problema in strainatate si la produsul turistic romanesc, dar ca, pe alocuri, lucrurile s-au indreptat.


„Din pacate, nu la nivel generalizat, cum este, de exemplu, in Bulgaria, unde aproape fiecare hotel are un standard. La noi, sunt unele foarte bune, sunt unele mai putin bune si din pacate, avem probleme cu spatiile dintre ele. Spatiile verzi care sunt „maro” si asa mai departe.


Lucrurile se misca, dar se misca incet. Ceea ce trebuie sa facem acum, cu seriozitate, este sa imbunatatim imaginea Romaniei, pentru ca asa cum este produsul turistic romanesc, strainii cand vin in Romania, sunt incantati”, a conchis Anastasiu.


Eurolines se asteapta, pentru acest an, la afaceri de 28 milioane de euro. De asemenea, oficialii Eurolines au spus ca investitia per agentie, in cazul urmatoarelor deschideri se va situa intre 10.000 si 15.000 euro.

Eurolines a incheiat, in iunie, un parteneriat cu TUI Travel PLC, companie inregistrata in Marea Britanie si controlata de grupul german TUI, liderul mondial in domeniul turismului.


Prin tranzactia incheiata, Eurolines va integra si societatea detinuta de TUI in Romania, Danubius Travel, operatiune care nu presupune un transfer de actiuni.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3501 ori