Ministrul Mediului, Borbely Laszlo, considera ca este bine sa existe un brand al tarii, dar pe langa acesta mai sunt necesare si drumuri si servicii, transmite NewsIn.
Intrebat vineri, la Sf.Gheorghe, despre brandul de tara, Borbely Laszlo a declarat ca spera ca acest lucru sa aduca cat mai multi turi?ti, insa pe langa brand trebuie si drumuri sau servicii."Romania are mare, are munti, unele posibilitati geotermale, o treime din apele geotermale din Europa sunt in Romania, dar pentru asta trebuie sa ai servicii, trebuie sa ai infrastructura si atunci trebuia sa fie o decizie strategica a guvernelor care au fost, restul sa vedem, cu brand sau fara brand daca vin turisti.
Acum putem face interpretari cu brandul. Eu cred ca ok, trebuie sa ai un brand, dar pe langa brand trebuie sa ai drumuri, servicii, si trebuie sa dai bani acolo unde este justificat", a declarat Borbely Laszlo.
Potrivit acestuia, timp de douazeci de ani turismul nu a reprezentat o prioritate, iar pentru acest lucru sunt raspunzatoare toate guvernele anterioare, si nu a existat o strategie coerenta pentru dezvoltarea turismului, in conditiile in care sunt tari care numai din asta traiesc.
Referitor la prezent, Borbely a afirmat ca ceea ce poate sa spuna este ca anul trecut si in acest an au existat mai multi bani pentru turism si s-a investit in acest domeniu, iar Guvernul s-a preocupat mai mult de acest aspect.