Ministerul Turismului va organiza in luna noiembrie o licitatie pentru promovarea ofertei turistice a Romaniei printr-o noua campanie in cadrul programului "Turist in Romania", alocand in acest sens un buget de 1,72 milioane de lei (400.000 de euro), potrivit institutiei.
Prin aceasta licitatie, institutia vrea sa achizitioneze servicii de publicitate media pentru o noua campanie "Turist in Romania", care se va derula timp de 20 de zile, incepand din 2 decembrie, informeaza Mediafax.
Ministerul va achizitiona spatiu publicitar pentru difuzarea a doua spoturi de 30 de secunde pe tema ofertei turistice a Romaniei (iarna si Craciun in Maramures) pe primele doua canale TV generaliste si pe primul canal de televiziune de stiri, selectate in functie de audienta lunii septembrie.
Bugetul alocat de institutie acestei campanii este de 1,72 milioane de lei cu TVA, adica echivalentul a 400.000 de euro.
Bugetul va fi impartit intre prima televiziune generalista - 45%, a doua televiziune generalista - 35% si prima televiziune de stiri - 20%. Ministerul asteapta oferte pana la 19 noiembrie.
Prin aceasta campanie, institutia urmareste sa obtina o crestere a gradului de informare a publicului asupra potentialului turistic al Romaniei si cresterea numarului de turisti romani care isi petrec vacantele de iarna in tara.