Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara

Marti, 10 Noiembrie 2009, ora 13:11
2285 citiri
Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara

Romania nu are o imagine distincta ca brand de tara si ocupa locul 81 din 102 de state in raportul Country Brand Index (CBI) pentru 2009 al companiei FutureBrand. 

"Romania este nedezvoltata ca brand.

Locuitorii din alte colturi ale lumii cunosc Romania foarte putin, iar profilul tarii nu este distinct", se arata in raportul CBI, preluat de Mediafax, care cuantifica imaginea unei tari in functie de 29 de criterii, de la istorie la mediul de afaceri si situatia economica.

Capitolele la care Romania se regaseste in prima jumatate a clasamentelor sunt "mediul natural" (locul 19), "istorie" (44), "tehnologie de varf" (45), "puterea de cumparare" (45), respectiv "standardul de viata" (47).

In studiul CBI din 2008, Romania a ocupat locul 76 din 78 de tari analizate.

Pe primul loc in clasamentul CBI de anul acesta se situeaza Statele Unite, urmate de Canada, Australia, Noua Zeelanda si Franta. 

Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Consiliul General al Capitalei a aprobat vineri majorarea salariilor de bază pentru funcţiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului general şi din cadrul serviciilor şi...
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
Banca Națională a României (BNR) și-a dat avizul vineri, 29 martie, pentru o propunere legislativă care ar muta în sarcina băncii centrale protecția consumatorilor în relația cu...
#romania, # imagine, # brand, # tara , #Stiri Turism